כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מי רצח את רבין? הקונספירציות חוזרות

אתר ערוץ שבע מציין את יום השנה לרצח רבין בדיון סביב תיאוריית הקונספירציה: אתמול עלתה לאתר כותרת ראשית ""מי רצח את רבין? הגרסה שלכם, התיאוריה שלכם"

יצחק רבין
יצחק רבין

מנהלי אתר ערוץ שבע מציינים את יום השנה לרצח רבין בדיון סביב תיאוריית הקונספירציה: אתמול עלתה לאתר כותרת ראשית "מי רצח את רבין? הגרסה שלכם, התיאוריה שלכם", המזמינה את הגולשים לשלוח למערכת תשובות לשאלה המסקרנת.

בפנייה לגולשים נאמר: "אם אתם שייכים לאותו פלח באוכלוסייה שבכל מפגש חברתי או משפחתי חש צורך לפרוס בפני כולם את התיאוריה שלו לגבי רצח רבין, התיאוריה האחת והיחידה שלטעמכם עונה על כל השאלות. אם אתם מאלה שמחפשים כל שביב מידע, פיסת ראיון או תמונה באינטרנט או בכל אמצעי אחר שעוסק באותו ליל מוצאי שבת בכיכר מלכי ישראל; אם אתם שייכים לקבוצה שמשום מה לא מצליחה למצוא מנוח למוחה הקודח, לנוכח מבול השאלות והתהיות שמלוות את פרשת הרצח; אם אתם מאלה שמשווים כל סרטון, כל תיעוד, כל תמונה וכל מסמך, ומגלים סתירות ותתי-סתירות שלטעמכם מאחוריהן מסתתר עולם ומלואו שביכולתו להטיל אור או צל כבד על הפרשה; אם את כל זה אתם חולקים שוב ושוב עם מכריכם, וזוכים בעקבות כך לקיתונות של לעג ועלבונות כששוב ושוב מגדירים אתכם הזויים, מדומיינים, פרובוקטיבים, חיים בסרט ושאר תשבחות, אז ממש עבורכם אנחנו מייעדים את הפרויקט הבא של ערוץ - 7 מי רצח את רבין? - הגרסה שלכם"'...

היוזמה העלתה את חמתם של אנשי השמאל והתקשורת שהחלו לעסוק מיד בלגטימיות של המהלך.

הרב דוד סתיו, רב היישוב שוהם אמר בגלי צה"ל הבוקר כי הוא מתנגד לתיאוריית הקונספירציה אך יכול להבין שכאשר ציבור שלם נדחק הוא יכול להתעסק גם בעניינים כאלו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}