כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

'בחדרי חרדים' נבחר לאחד מ-5 אתרי החדשות הטובים

'מאקו' בחר ב'בחדרי חרדים' לאחד מ-5 אתרי החדשות הטובים ביותר בישראל • השופטים: "התיעוד הרב שמופיע בו מציב אותו במקרים רבים בשורה אחת עם אתרי חדשות ותיקים ממנו"

העיצוב של האתר החדש
העיצוב של האתר החדש



5 שנים חלפו מאז הוקם אתר 'בחדרי חרדים' (וכמעט 9 שנים מאז הוקם פורום 'בחדרי חרדים'), והבוקר (ה') הוא ניצב ברשימה אחת יחד עם אתרי החדשות הגדולים בישראל.

כברת דרך ארוכה עשתה מערכת החדשות של האתר מיום היווסדה עד ליום זה. גאוות יחידה, כתבים וצלמים חרוצים השואפים למצוינות בכל מחיר, הובילו לבחירת האתר לאחד מחמשת אתרי החדשות הטובים ביותר במדינת ישראל.

מערכת החדשות, לצד המחלקות השונות המתפעלות את האתר, מבטיחות, לכם, הגולשים, כי נמשיך במלא המרץ להגשמת היעדים אותם הצבנו לעצמנו.

בשבועות הקרובים תעלה הגרסה החדשה של האתר, הכוללת עיצוב חדשני לצד מדורים חדשים שיהפכו את האתר, למקום גדול ויחודי. ראשון מסוגו בין אתרי החדשות בארץ.

את הבחירה ערכו עורכי אתר החדשות 'מאקו', מבית חברת ההפקות 'קשת'. לצד אתר 'בחדרי חרדים' ניתן לראות את אתרי החדשות 'ynet' ו'הארץ'.

בנימוקי הפרס כתבו השופטים:

"במדינה שענף הייצוא העיקרי שלה הוא חדשות, מספר האתרים אותם ניתן לכלול בין חמשת האתרים המובילים הוא קטן להכאיב.

אתרי חדשות יש כאן למכביר, ויעיד על כך המבחר המופיע לעיניו של מי שבוחר להתעדכן דרך Google News.

עם זאת, רובם סובלים מאותן שתי בעיות: או שמדובר באתר שהוא למעשה רק תרגום אינטרנטי לחדשות שמקורן במדיום אחר (טלוויזיה, עיתון מודפס) או שמדובר במערכות כה קטנות, שאין להן סיכוי להפוך לגורם משמעותי בתחרות על ליבו של צרכן החדשות הישראלי. כמו בשאר תחומי החיים, קשה מאוד לנצח את הגופים הגדולים במשק.

האתרים שזכו להיכלל ברשימה הסופית נבחרו על-פי ביצועיהם האינטרנטיים. כלומר, גם לפי איכות האתר עצמו, אבל בעיקר לפי איכות מערכת החדשות העצמאית שלהם והתכנים שהיא מציעה לגולשים".

בחדרי חרדים – מדורת השבט האינטרנטית של העולם החרדי

"גם החרם של הרבנים לא עצר את מדורת השבט האינטרנטית של העולם החרדי. מה שהחל כפורום באתר הייד פארק, הפך לאתר חדשותי שמדווח על מעלליהם של רבנים מובילים ואישי ציבור, אבל גם על פרסום ושיווק בעולם החרדי.

"התוצאה: המקור הטוב ביותר ברשת לעדכונים על הנעשה בעולמם של נשות החיל וחובשי המגבעת.

"היתרון הבולט של האתר הוא השימוש הנרחב שהוא עושה בקטעי וידאו ותצלומים. התיעוד הרב שמופיע בו מציב אותו במקרים רבים בשורה אחת עם אתרי חדשות ותיקים ממנו. מנגד, על אף הליברליות היחסית של האתר, הוא עדיין נתון לקודים של הצנזורה החרדית. או במלים אחרות: יש כאן הכל, חוץ מתמונות של נשים ומה שגדולי ישראל לא רוצים שתקראו".

קישורים:
אתר מאקו
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}