כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ליברמן תקף את שרי החוץ של צרפת וספרד: קודם תפתרו את הסיכסוכים באירופה

במהלך אירוח בארץ, אמר שר החוץ לאורחיו: טרם הוכחה הצלחתכם בפתרון סכסוכים בארצותיכם • הקהילה הבינלאומית מתערבת בסכסוך הישראלי, כדי לחפות על כשלונות בזירות האחרות בעולם • ישראל לא תרשה לעצמה להיות צ'כוסלובקיה של 2010

לא פראייר של אף אחד. ליברמן
לא פראייר של אף אחד. ליברמן

שר החוץ אביגדור ליברמן ממשיך להפתיע: לאחר נאומו המיוחד באו"ם, אירח היום ליברמן את שרי החוץ של צרפת וספרד, ברנאר קושנר ומיגל מורטינוס, ותקף אותם קשות על ההתערבות האירופית הבוטה בסכסוך המזרח-תיכוני.

ליברמן הזכיר לשני אורחיו, כי טרם הוכחה הצלחתם בפתרון סכסוכים בארצותיהם ובאזורם, וכי יבשת אירופה עדיין רוויה סכסוכים קשים. "לפני שאתם באים ללמד אותנו איך לפתור את הסכסוכים כאן, אני מצפה שתגמרו לפתור את הסכסוכים באירופה".

ליברמן הוסיף, כי ישראל לא תרשה לעצמה להיות צ'כוסלובקיה של 2010. כידוע, טרם פרצה מלחמת-העולם השניה, הקריבו מעצמות הברית ובראשן בריטניה (של צ'ימברלין) וצרפת את צ'כוסלובקיה, כקרבן לרגליו של היטלר, בתקווה הנכזבת שבעקבות כך יניח לאירופה ויסתפק בטריטוריה זו בלבד.

עוד אמר שר החוץ, כי נדמה לו שהקהילה הבינלאומית מתערבת יתר על המידה בסכסוך הישראלי, כדי לחפות על כשלונותיה בזירות האחרות בעולם דוגמת סודן, אפגניסטן וסומליה, שם מתבצעים מעשי טבח באזרחים, ופשעים אחרים נגד האנושות באופן סדיר. כך שעל הקהילייה הבינלאומית למצב לעצמה מחדש את סדר העדיפויות, ולא לחפש בכח פתרונות על חשבון ישראל, בכדי להרגיע את המצפון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}