כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"מסטולים, אתם צריכים פסיכיאטר" • הצצה להצגה

לח"כים מלאי האדרנלין, אין זמן מיותר: הם החלו לריב כבר מהבוקר במסגרת הדיונים בוועדות השונות • את ההצגה גנבו טיבי ובן ארי, שהתעמתו באקורדים צורמים • ומה בז'רגון החדש? 'פאשיסט', 'מסטול', 'סוציופת' ועוד

"מסטולים, אתם צריכים פסיכיאטר" • הצצה להצגה

היום בשעה ארבע אחר הצהריים יישמעו תרועות החצוצרה, והכנסת תפתח את מושב החורף שלה, שלדברי הפרשנים עומד להיות סוער במיוחד.

אבל לח"כים אין זמן, אצה להם הדרך. למה להתחיל לריב בארבע כמו בגן ילדים, אם אפשר להתחיל קודם?

אז הח"כים נתנו פרומו, והחלו להתקוטט בוועדות השונות. את מופעי הפתיחה סיפקו הח"כים בוועדות בהן הם יושבים. המופע החם ביותר היה בוועדה לזכויות הילד, שם התנהל דיון סביב הסרטון שפורסם באחרונה, בו נראה דוד בארי דורס שני ילדים פלסטינים שיידו לעבר מכוניתו בכפר סילוואן.

את ההצגה סיפק אחמד טיבי, שעדיין לא נרגע מהעימות שהיה לו עם העיתונאי הימני חגי הוברמן, שהחל לאחרונה לכתוב בשבועון 'בקהילה'.

בדיון על הסרטון בו נראה מנכ"ל עמותת אלע"ד, דוד בארי דורס שני ילדים פלסטינים שיידו לעבר מכוניתו אבנים התבטא יו"ר הוועדה, ח"כ דני דנון ואמר: "כולנו ראינו תקריות קשות בימים האחרונים. בארי הותקף בסלעים על ידי ילדים. אנחנו רואים ילדים לוקחים חלק בפעילות עבריינית וחבלנית. קיבלתי שני טלפונים לפני שבוע מנציג עמותת עיר דוד שאמר שמשתמשים בילדים בתשלום".

דנון לא הספיק לסיים את דבריו בשלמות וח"כ א-סנע התפרץ לדבריו ואמר: "הנושא הוא ההשתוללות של המתנחלים". בתגובה לדבריו אמר ח"כ מיכאל בן ארי: "הנושא הוא הפלסטינים הרוצחים. אל תעשה פרובוקציות". א-סנע לא נשאר חייב ואמר כי בן ארי "פאשיסט" והוא כלל לא מתווכח איתו.

כמו בגן ילדים אמיתי - בן ארי גם לא נשאר חייב ואמר: "מה יש לכם לעשות כאן, אויבים? המחבל הזה בא לעשות פה פרובוקציה".

בסיום של חילופי דברים קשים בין השניים, החליט דנון להוציא את ח"כ א-סנע מהוועדה והאחרון הגיב על כך בזעם: "אתה עושה שימוש ציני בוועדה. זה ועדה למען הילד או למען המתנחלים.

לפני שעזב את האולם אמר לבן ארי: "אתה הפרצוף של הכנסת. אוי ואבוי למדינה שאתה פרצוף שלה". בתגובה, אמר בן ארי: "נכון, ותאכל את הלב".

ח"כ אחמד טיבי שצפה מן הצד, החליט שהוא חייב להתערב ואמר לחברי כנסת מהימין: "אתם חבורת סוציופתיים. להבדיל מחברות הפנאטיים פה, כשהיה נפגע ילד יהודי גיניתי. מישהו פה גינה הרג של ילדים פלסטיניים? כל ילד שזורק אבן דורסים אותו? אתה מטורף? למה לדרוס? לירות כדור בראש", אמר בנימה צינית.

ליו"ר הוועדה הוא אמר: "הוועדה הזאת צריכה פסיכיאטר מלווה כי אתם מטורפים. צריך להעמיד אתכם לדין. אתם חבורה של פנאטיים. אתם בחנגה של מסטולים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}