כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

העקיצה של 'השוטרים': מאות אלפי דולרים נשדדו מבית בבני-ברק • הסיפור המלא

בשעת לילה מאוחרת הגיעו שני 'שוטרים' אל בית נגיד ידוע ברחוב דבורה הנביאה בבני-ברק, ו'האשימו' אותו בהחזקת דולרים מזויפים • האחרון הוציא את כספו, בכדי להוכיח שהחשד שיקרי. אלא שאז נטלו 'השוטרים' את הכסף - ונמלטו • אולי אתם יכולים לעזור?

רכבי משטרה. תמונת אילוסטרציה
רכבי משטרה. תמונת אילוסטרציה

יום שישי, שעה קלה לפני השבת, החרידה זעקה שבקעה מרמקולים את רחובות העיר בני-ברק. הכרוז הכריז כי מי שראה רכבי בי.אמ.וו מסתובבים בעיר ב'ליל שישי', ושם לב למספר, או לאנשים היושבים בתוכו, מתבקש להתקשר למספר טלפון נייד, למסור את הפרטים, ולקבל פרס כספי.

מתברר, כי בשעה 23:30 ב'ליל שישי', יצאו שני אנשים מרכבים מסוג bmw שחנו ברחוב דבורה הנביאה בבני-ברק. נוסעי הרכבים עלו אל ביתו של אחד מנגידי העיר, יהודי שעזר לאנשים רבים בהלוואות ובסיוע כספי. השניים הציגו עצמם כשוטרים שבאו לבדוק חשד כי ברשותו דולרים מזויפים.

הנגיד, כבן 75, הוציא מהכספת מאות אלפי דולרים שהיו ברשותו, והציג אותם בפני שני 'השוטרים', כדי להוכיח כי לחשד של 'המשטרה' אין כל יסוד. אלא שאז נטלו שני 'השוטרים' את הכסף - ונמלטו מהמקום.

היהודי המבועת הסתכל מהחלון והספיק לראות את שני הרכבים נמלטים בדהרה מהמקום. הוא מיהר להזעיק כמה ידידים, שפתחו מיד בחיפושים.

במקביל, הזעיקו ילדיו את המשטרה, שפתחה אף היא בחקירה.

בני המשפחה, שביררו בקרב השכנים באזור, גילו כי רכב בי.אם.וו. שחור היה במקום כבר משעת ערב מוקדמת, ואילו הרכב השני, בצבע לבן, הגיע מאוחר יותר.

שני הרכבים חלפו גם ברחוב עזרא. בני המשפחה מבקשים מכל מי שיש בידו סרט וידאו המתעד את המתרחש ברחובות אלו לגשת לתחנת המשטרה, ולמסור את הקלטות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}