כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

נס: צנחו לתהום של 15 מטר - ויצאו ללא פגע

תושבי רחוב אגסי בשכונת הר נוף בירושלים, התעוררו באמצע הלילה בבעתה: חבטה עזה נשמעה והמראה שנגלה היה מבעית: רכב של תושב הרחוב צנח לתהום מגובה של 15 מטר • הנס: בני הזוג יצא ללא פגע

הרכב בתהום. צילום: גולש בחדרי חרדים
הרכב בתהום. צילום: גולש בחדרי חרדים

נס של ממש בשכונת הר נוף בירושלים: אמש (ה') בשעה 00:30, התעוררו רבים מתושבי רחוב אגסי בשכונה (בניהם שרים מתנועת ש"ס ורבנים ידועי-שם), מחבטה עזה שנשמעה היטב בכל רחבי הרחוב.

התושבים המבועתים, לבשו חלוקי לילה ויצאו החוצה בכדי לראות מה קרה. את המחזה אותו הם ראו, לא ישכחו כנראה לעולם: רכב של אחד מתושבי הרחוב, בו נסעו בני זוג, נפל לתהום עמוקה, הנמצאת בטבור הרחוב.

הנהג שנהג ברכב לחץ, ככל הנראה, על דוושת הגז במקום על הבלם, והרכב עשה את דרכו אל התהום. אחד מהתושבים שנכח במקום בשעת האירוע סיפר ל'בחדרי חרדים': "יצאתי מהבית וראיתי משהו שלא ייאמן. הרכב נפל מגובה של 15 מטר, והמשיך להידרדר לכיוון היער. לאחר שהרכב נעצר, יצאו ממנו בני הזוג, כשהם ללא כל פגע. התושבים הרבים שהגיעו למקום באמצע הלילה, לא האמינו למראה עיניהם. המחזה נראה כלקוח מסרט אימה".

בני הזוג שעלו בחזרה לרחוב, תוך שהם משאירים מאחוריהם את הרכב המרוסק, הפכו לשיחת היום. שוב ושוב הם נאלצו לספר על הנס הגדול שקרה להם, ונראה כי בשבת הקרובה, היהודי בעל הרכב יתקשה להתפלל בבית כנסת השכונתי.

אחד התושבים שלח למערכת 'בחדרי חרדים' תמונות מזירת האירוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}