כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

העיתונים יוצאים למלחמת הישרדות: 'מעריב' יחולק חינם

העיתונים היומיים יוצאים למלחמת הישרדות: לאחר כישלון המאבק ב'ישראל היום'של שלדון אדלסון, יתחיל 'מעריב' לחלק את העיתון חינם במוקדים מרכזיים • 'ידיעות' הוזיל את עלות המנוי למחיר אפסי

העיתונים יוצאים למלחמת הישרדות: 'מעריב' יחולק חינם
בית מעריב. צילום: ויקיפדיה

על מאבק ההישרדות אותו מנהלים שני העיתונים הגדולים במשק קרוב לוודאי שכולם כבר שמעו. מאז הוקם החינמון 'ישראל היום', פתחו 'ידיעות אחרונות' ו'מעריב' הוותיקים במלחמת חרמה כנגדו, שהתבטאה בין השאר במאבק באדם המזוהה יותר מכל עם מייסד העיתון, שלדון אדלסון – ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

אלא שעד כה המאבק כושל למדי, והרייטינג של שני העיתונים מתדרדר והולך. ב'מעריב', שכבר הגיע על עברי פי פחת בתקופה האחרונה, כמה וכמה פעמים, החליטו על צעד דרסטי: מעתה העיתון יחולק בחינם.

עדיין טרם מדובר בחלוקה מלאה וחינמית במבנה של 'ישראל היום', אבל אפשר כבר למצוא את העיתון במוקדי חלוקה חינמיים, במקומות מרכזיים, תחנות רכבת, מרכזי קניות וכדומה.

יצויין, כי גם 'ידיעות אחרונות' אינו טומן ידו בצלחת, ופתח בחודשים האחרונים בסדרת מבצעים, במסגרתם ניתן לקבל את העיתון במחיר אפסי כמעט, הכל למען המטרה היחידה – הישרדות.

נתוני TGI, הנחשבים לאמינים ביותר בתחום החשיפה לעיתונות, מצביעים על כך ש'ישראל היום' עקף כבר את 'ידיעות אחרונות' בצמרת טבלת החשיפה, והוא עומד על 35% חשיפה. 'מעריב', לעומת זאת, המשיך להתדרדר והוא עומד על חשיפה של 12.5% בלבד.

יצוין, כי בימים אלו נכנס שותף חדש ל'מעריב' - איש העסקים זקי רכיב, שמונה ליו"ר 'מעריב'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}