כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

יצירתיות יהודית: הרחיב את דירתו 3 פעמים • השיא: הוסיף גשר בתוך הבית

מקרה כזה לא זוכרים גם זקני פקחי הבניה בארץ • תושב בני-ברק הרחיב את דירתו מכל כיוון אפשרי, למרות מחאות השכנים • את השיא הוא שבר כשבנה בתוך הבית גשר פיראטי, שיוביל בין החדרים • העירייה: "הוגשו כתבי אישום"

הדירה. צילום מתוך אתר מעריב: נאור רהב
הדירה. צילום מתוך אתר מעריב: נאור רהב

חריגות בנייה הן תופעה שבמדינת ישראל נלחמים בה בכל דרך אפשרית. האזרחים בונים ללא אישורים מסודרים, העירייה שולחת פקחים להרוס, ובמקרה הטוב של קשרים פנימיים עם גורמים בעירייה או במערכת המשפט הקטנה - זה נגמר ללא קנסות.

תושב בני-ברק, המתגורר בבניין הממוקם במרכז העיר, החליט להוסיף תוספות בנייה, והרחיב את ביתו באופן פיראטי מספר פעמים, ועוד היד נטויה.

האיש, אב ל-10 ילדים, המתגורר בבניין בן 4 קומות יחד עם עוד 16 משפחות נוספות, החליט להוסיף חדר מכל כיוון אוויר אפשרי. אלא שהתושב ה'עצלן' לא הסתפק בכך ובנה גשר המוביל מתוך אחד החדרים שנוספו אל הרחוב הסמוך.

מודבר בהרחבה של אחד מחדרי המגורים, הסלון והמטבח, כל חלק והרחבה נפרדת משלו.

"פנינו אליו אבל הוא בשלו - לא מוכן להפסיק או להרוס את מה שבנה", סיפרו השכנים ל'מעריב'. בנוסף לכך, פקחי העירייה הגיעו אף הם למקום ולא הרסו את הבניה הפיראטית.

מעיריית בני ברק מסרו בתגובה ל'מעריב', כי כתבי אישום נגד בניות בלתי חוקיות בבניין זה הוגשו על ידי אגף ההנדסה של העירייה לביהמ"ש לעניינים מקומיים, וכי הטיפול יהיה בהתאם להחלטות ביהמ"ש.

באשר להקמת הגשר הפרטי, אומרים בעירייה: "כנגד הבונה הבלתי חוקי הוצא צו הריסה מינהלי - אם הבונה לא יתחשב בצו, הוא ייתבע על אי ביצוע הצו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}