כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

בואו להשתתף בהרצאה של מנכ"ל 'בחדרי חרדים' בלי לצאת מהבית

ההרצאה תועבר באמצעות האינטרנט בשידור חי, הערב בשעה 21:00, ותעסוק בשיווק ופרסום למגזר החרדי • ההרשמה להרצאה - חינם, באמצעות אתר 'נדיבות' • כל הפרטים בפנים

בואו להשתתף בהרצאה של מנכ"ל 'בחדרי חרדים' בלי לצאת מהבית

גיא כהן, מנכ"ל ומבעלי אתר 'בחדרי חרדים', ירצה הערב לקהל הרחב בשעה 21:00, בשידור בלעדי וייחודי באמצעות ה'וובינר': הרצאה היא בשידור ישיר, באמצעות האינטרנט, בה ניתן לשמוע את הדוברים ולראות את המסך עליו הם מציגים והכל במחשב הביתי שלכם, ללא כל צורך לצאת מהבית.

בנוסף, תינתן לגולשים ההזדמנות לקחת חלק בהרצאה המשודרת ולשלוח שאלות ממש תוך כדי ההרצאה.

נושא ההרצאה יהיה שיווק ופרסום למגזר החרדי ותעסוק במגוון רחב של נושאים: האם יש שוק חרדי באינטרנט? מהו גודל השוק? מהם החסמים לעסקים חילוניים? האם יש משהו שלא ניתן למכור במגזר החרדי? מה הופך עסק ללגיטימי בעיניי הגולש החרדי? מה חתך הגולשים – גיל, מין, סטטוס? למה כדאי להשקיע בפרסום בשוק החרדי? מהם ערוצי הפרסום במגזר ומה אסור לעשות בפרסום? ועוד.

את ההרצאה, בנוסף לגיא כהן, תנחה לילך דרור, מייסדת בית הספר לשיווק באינטרנט ומקימה מיזם נדיבות.קום שבו ניתן לקבל בחינם הדרכות צעד צעד על כלים חינמיים אשר קיימים באינטרנט ושניתן להשתמש בהם לקידום העסק ברשת.

ההרצאה פתוחה לציבור הרחב אולם מספר המקומות מוגבל ל-1000 משתתפים בלבד מסיבות טכניות. מומלץ להרשם ולהבטיח את מקומכם כבר עכשיו.

להרשמה להרצאה לחצו כאן
הרצאה אינטרנט מחשבים צ'אט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}