כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"תתכבד, תתכבד", צ'יפח הגר"ע את אריה דרעי • שאגה או עידוד?

מי שמחפש סימנים לרלוונטיות של יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, יכל לקבל אותה בחופת בנו של הגר"ד יוסף • דרעי, שקיבל את הכבוד לברך את הברכה האחרונה, ניסה לכבד את הגר"ע יוסף • מה ענה לו הגר"ע?

הגר"ד יוסף ואריה דרעי. צילום ארכיון
הגר"ד יוסף ואריה דרעי. צילום ארכיון

למעלה מעשור עבר מאז עזב אריה דרעי את הפוליטיקה, ועדיין נראה כי הוא נשאר השם הכי לוהט בסביבה. כמעט ואין שבוע בו לא זוכר דרעי לאיזכור תקשורתי כזה או אחר, והרלוונטיות שלו הולכת ומתעצמת ברבות הימים, במדד הפוך מסיכוייו האמיתיים לחזור לפוליטיקה.

מי שזקוק עדיין להוכחות לאהדה לה הוא זוכה גם בקרב ראשי ש"ס, מוטב יעשה אם יסור לאולמי בנייני האומה בירושלים, שם מתקיימת חתונת בנו של הגר"ד יוסף – רבה של שכונת הר נוף ובנו של הגר"ע יוסף.

הגר"ד, שנחשב לאחד מהאנשים הקרובים ביותר לאריה דרעי, מכבד את ידידו הקרוב בברכה בחופות ילדיו. האחרון מחזיר לו אף הוא בברכה משלו בחתונות ילדיו. אלא שהחתונה הערב, הולידה סיטואציה מעניינת שלבטח לא מוסיפה בריאות לראשי ש"ס הנוכחיים.

בעיצומה של החופה, עת הכריז המנחה את שמותיהם של ראשי הישיבות וגדולי ישראל כמוזמנים לברך את ברכות החופה, התחוללה מיני-דרמה.

"בברכה אחריתא מכובד הרב אריה דרעי", נשמע הכרוז מהרמקולים. דרעי שעמד בסמוך לחופה, ניגש כשהוא סמוק פנים לחופה, ואמר כי הוא מכבד את הגר"ע יוסף בברכה האחרונה.

הגר"ע יוסף ששם לב למבוכה של דרעי, שהיה היחיד מבין המברכים שאינו מחזיק במשרה תורנית, נטל את הרמקול, ותוך שהוא מצ'פח את פניו של דרעי במספר צ'פחות הגונות, הכריז: "בכבוד בכבוד רבי אריה".

לדרעי לא נותרה כל ברירה, והוא אמר את הברכה האחרונה במנגינה מרוקאית עריבה.

מה זה אומר לגבי עתידו של דרעי במפלגה? קטונו מלהעריך.

דבר אחד בטוח, הגולש אלי ישי, לבטח לא שמח מקריאת כתבה זו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}