כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

האירופאים לחוצים: 11 אנשים נעצרו בחשד לנסיונות פיגוע

אזהרת המסע של ארה"ב בנוגע לנסיעות לבירות אירופה, הכניסו את האירופאים להיסטריה • 11 אנשים נעצרו בפריז ובמרסיי בחשד שתיכננו פיגוע במגדל האייפל • באזהרת המסע כתבה ארה"ב: "יש ביידנו מידע כי ארגוני טרור מתכננים פיגועים"

מגדל אייפל. צילום: פלאש 90
מגדל אייפל. צילום: פלאש 90

משטרת צרפת עצרה 11 בני אדם בחשד שקיימו קשר עם ארגון אל-קאעידה.

שניים מהחשודים נעצרו במרסיי בפשיטה של כוחות המשטרה על רשת שסיפקה מסמכים מזויפים לפעילי טרור שחזרו מאפגניסטן, ואילו חשוד נוסף נעצר בעיר בורדו. במבצע משטרתי אחר, שמונה בני אדם נעצרו בחשד לסחר בנשק וחומרי חבלה.

מעצרם של ה-11 בוצע יומיים לאחר שמחלקת המדינה האמריקאית פרסמה אזהרת מסע למדינות אירופה בעקבות חשיפת תכנית של פעילי אל-קאעידה בעלי אזרחות גרמנית לבצע פיגועים ביבשת וכן יממה לאחר ששמונה מוסלמים בעלי אזרחות גרמנית נהרגו בהתקפת מזל"ט של ה-CIA בפקיסטן.

באזהרת המסע נאמר כי "יש בידינו מידע לפיו ארגוני טרור הקשורים אל-קאעידה ממשיכים לתכנן פיגועי טרור. הממשלות באירופה נקטו בצעדים כדי לסכל זאת, וחלקן אף הזהירו את אזרחיהן מפורשות מפני מתקפה, בעיקר בתחבורה הציבורית או באתרי תיירות פופולריים".

עוד נמסר כי "אזרחי ארה"ב צריכים לנקוט במשנה זהירות, להבחין בנעשה סביבם ולאמץ כללי התנהגות שיבטיחו את ביטחונם במהלך המסע שלהם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}