כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

לייפוייב חוזרת: חתמה הסכם עם הצבא הגרמני

חברת 'לייפוייב' בה שותפים אנשי הון חרדיים, טוענת כי הצליחה לגבש שיתוף פעולה עם הצבא הגרמני באשר למכשיר שלה לריפוי פצעים כרונייים. במניית החברה נרשמה התעניינות מחודשת של משקיעים חרדיים

ד"ר מישל איפרגן מנכ"ל לייפוייב
ד"ר מישל איפרגן מנכ"ל לייפוייב

האם החברה שאכזבה בעבר משקיעים חרדיים רבים חוזרת לפרוח? חברת הביומד לייפוייב העוסקת במכשור רפואי דיווחה היום (ג') על הסכם לשיתוף פעולה עם הצבא הגרמני ה'בונדסוואר'.

שיתוף הפעולה מתייחס למכשיר ה-BST של החברה המיועד לריפוי פצעים כרוניים. הסכם שיתוף הפעולה הוא פרי מגעים ארוכי טווח עם נציגי הבונדסוואר בביה"ח הצבאי בעיר אולם.

שיתוף הפעולה יכלול טיפול בחולים עם פצעים כרוניים על ידי מכשיר ה-BST. במקביל יערכו רופאי בית החולים הצבאי סדרה של ניסויים קליניים ומחקרים בשיתוף החברה ובמימון מלא של הצבא הגרמני.

מנכ"ל החברה, ד"ר מישל אפרגן, אמר ל'גלובס' כי, "עדיין אנו לא יכולים לאמוד את פוטנציאל המכירות העתידי". אני בטוח שתהיה גם התפתחות בכיוון זה, אבל בשלב זה מדובר בהישג מבחינת הכרה בינלאומית, כאשר הצבא הגרמני גילה עניין והתחייב להתחיל בניסויים משותפים עם החברה וטיפול בחולים באמצעות המכשיר שלנו. שיתוף הפעולה עם גוף חזק ורחב כמו הצבא הגרמני יקדם את המחקר הקליני ומעיד על אמון בטכנולוגיית המכשיר הייחודית".

מכשיר ה-BST של לייפוייב מטפל בפצעים כרוניים כמו פצעי לחץ ופצעים סוכרתיים באמצעות גירוי חשמלי. שיתוף הפעולה בין החברה לבין הצבא הגרמני נרקם ברקע פעילות השיווק שמבצעת החברה בחודשים האחרונים, ולאחר הצלחתה לקבל הכרה מגורמי רפואה אירופאיים.

החברה ידעה תהפוכות רבות ושינויים פרסונאליים רבים ומנסה היום, תחת שרביטו של ד"ר איפרגן לייצב את מצבה בפעילות עקבית בשווקי חו"ל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}