כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אימה ברחובות לונדון: צעיר שחור תקף קשיש חרדי ואברך צעיר

בעוד העולם עוקב בדאגה אחר הדיווחים על חשש מפיגועי טרור בבירות אירופה, חזרה האימה לשכונות החרדיות של לונדון • צעיר שחור תקף חרדי קשיש סמוך לסניף הבנק השכונתי, והכה אברך צעיר שבא לעזרתו • 'השומרים' הקימו חמ"ל, ולאחר לכידתו התברר: עבריין המבוקש על-ידי המשטרה

אימה ברחובות לונדון: צעיר שחור תקף קשיש חרדי ואברך צעיר

בעוד העולם כולו עוקב במתח אחר הדיווחים המגיעים מבירות אירופה, המביעים חשש כבד מפני פיגועי טרור ממוקדים נגד יעדים מרכזיים בבירות האירופאיות, מצליח ארגון 'השומרים' היהודי בלונדון לסכל נסיון שוד בטבורה של עיר הבירה הלונדונית.

בשנים האחרונות סובלים בני הקהילה היהודית בלונדון ממתקפות חוזרות ונשנות של אנטישמים ופורעי חוק. לאחר שנים של הצקות בלתי פוסקות, החליטה הקהילה היהודית להקים את ארגון 'השומרים' המהווה תחליף למשטרה, שלא מילאה את תפקידה כראוי. החברים שהתנדבו לארגון הצליחו לצמצם באופן ניכר את מעשי הפשיעה, ונראה היה כי הסדר שב אל כנו.

אלא שהיום (ב') בשעות הצהריים, חזרה האימה לרחובות: קשיש כבן 80 יצא לסניף הבנק השכונתי בכדי למשוך כסף לצרכיו האישיים. מעט אחרי שהוציא את הסכום ממכשיר הכספומט, תקף אותו צעיר שחור, וניסה לגזול את כספו.

הצעיר הכה את הזקן, שנחבל בכל חלקי גופו, אך רגע קט לפני שביצע את זממו, עבר אברך צעיר באזור, והחל לזעוק לעזרה. השודד היכה את האברך ונמלט על נפשו.

דקות לאחר מכן, הגיעו למקום חברי ארגון 'השומרים', שביקשו מחנות סמוכה את קטע הווידאו שתיעד את האירוע.

חבר הארגון שצפה בסרט, הוציא מיד קריאה במשדרים, ובו תיאור מפורט של השודד ושל המקום המשוער אליו ברח. תוך דקות הפך האזור לזירת מלחמה. עשרות חברי הארגון שעטו למקום, והחלו בסריקות קדחתניות על מנת לאתר את מבצע התקיפה.

דקות לאחר מכן, נלכד השודד באחד הרחובות הסמוכים, והמשטרה שהוזעקה למקום, עצרה אותו לחקירה.

לאחר שעה קלה התברר, כי השודד היה מבוקש על ידי המשטרה בגין תקיפת שוטר, השוכב במשך שבועות ארוכים בבית החולים, כשהוא מחוסר הכרה.

המשטרה הביעה את הוקרתה לארגון שהצליח ללכוד את המבוקש, והודיעה כי תחמם את יחסיה עם הארגון.

יצוין, כי בימים הקרובים תתחיל המשטרה להעביר את חברי הארגון השתלמויות על חשבונה, זאת כהמשך לקשר החם ההולך ומתהווה ביו שני הגופים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}