כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הספין: התפקדות חרדית-ספרדית למרכז הליכוד • הרב אמסלם: "הכל שמועות"

בימים האחרונים הופצו שמועות על הוראה כביכול של הגר"מ מאזוז, לפיה יש להתפקד למרכז הליכוד בכדי לשמור על הצביון הימני של המפלגה • התרגיל: ח"כ הרב חיים אמסלם מקווה שראשי ש"ס יסכימו לשמור על מקומו במפלגה תמורת הסרת ההוראה • הרב אמסלם: "אני מכחיש בכל תוקף קשר לשמועה הזאת"

פגישה נדירה: הגר"מ מאזוז עם הגר"ע יוסף
פגישה נדירה: הגר"מ מאזוז עם הגר"ע יוסף

בימים האחרונים דיווחו כלי תקשורת, בניהם אתר 'ערוץ 7', כי הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' משדל את תלמידיו להתפקד למרכז הליכוד, וזאת כדי לשמור על צביונה הימני והמסורתי של המפלגה השלטת.

השמועה שעשתה לה כנפיים, נוחתת בימים האחרונים על שולחנם של עיתונאים רבים, ומביאה לפליאה בקרב הציבור: רב ספרדי כה חשוב מבקש לתמוך במפלגת הליכוד ולא ברשימת ש"ס?

אלא שיודעי דבר מספרים בימים האחרונים, כי השמועה יוצאת דווקא מביתו של ח"כ הרב חיים אמסלם, הנמנה על רשימת ש"ס. על פי אותם דוברים, ח"כ הרב אמסלם מריח את הבחירות הבאות וכמובן חושש כי לא יימצא לו מקום ברשימת ש"ס שתתמודד בבחירות הבאות.

אי לכך, כך לפי אותם דוברים, בחר ל'סובב' את אנשי ש"ס - שאגב לא ממהרים להיבהל - ומנסה להציב להם מחסומים ואיומים: גיוס רבו, הגר"מ מאזוז לשדל את תלמידיו לתמוך בליכוד ולא בש"ס.

לדברי אותם מקורות, הרעיון היצירתי הוא לגרום לש"ס להשאירו בסיעה קדנציה נוספת, זאת למרות פעילותו העצמאית במסגרת הסיעה.

אולם בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים', אומר הרב אמסלם בתגובה: "התקשרו אליי עיתונאים עם השמועה הזאת לפני 10 ימים. לא אני ולא אנשיי נמצאים ביסוד הדבר. הייתי במפלגת ש"ס ואני נשאר בה.

"שמעתי את השמועה הזאת, וברמה של שמועה יש הרבה שמועות ואני לא עוסק בכך".

לשאלתנו, האם שמע על הטיעונים לפיהם הוא מנסה להשתמש במהלך ובשמועה, אותה הוא כביכול מפיץ, כאמצעי לחץ על אנשי ש"ס, עונה הרב אמסלם: "קודם תבדוק במאה אחוז שאני הוא זה שמפיץ את השמועה, אחר כך תשאל את השאלה המדוברת. אני מכחיש בכל תוקף קשר לשמועה הזאת. אין לה כל קשר לאנשי ש"ס אולי אפילו יש לה קשר לאנשי הליכוד שמנסים לעשות לעצמם טוב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}