כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

150 אלף שקל במזומן נגנבו מבית הרב

רב שכונת רמות בבאר שבע, הגאון רבי יורם כהן, הצליח לגייס 150 אלף שקל, כדי לממן את בתי הכנסת ומוסדות החינוך אותם הוא מנהל • אלא שרגע לפני שהכסף עבר לייעדו, הגיע פורץ לבית הרב וגנב את הכל

"הגנב ייענש משמים". הגאון רבי יורם כהן. צילום: מעריב
"הגנב ייענש משמים". הגאון רבי יורם כהן. צילום: מעריב

רב שכונת רמות בבאר שבע, הגאון רבי יורם כהן, הצליח לגייס 150 אלף שקל, כדי לממן את בתי הכנסת ומוסדות החינוך אותם הוא מנהל. אך רגע לפני שהכסף עבר לייעדו, הגיע פורץ לבית הרב, גנב את הכסף וחלק מתכשיטי רעייתו של הרב - ונעלם.

"מי שגנב את הכסף שנועד לכסות את החובות להקמת הישיבה ייענש משמים", זועם הרב בשיחה עם 'מעריב'. "זה כסף של קדושה. אני מעריך שהפורצים ידעו על האירוע שערכתי וניצלו את זה. אנחנו אוספים שקל לשקל כדי לתחזק את המקום. אני מקווה שהכסף יחזור אלינו בהקדם".

הרב כהן, שהתמודד בעבר מול הגאון רבי יהודה דרעי על תפקיד רב העיר, נחשב לאחד הרבנים המוערכים בדרום. מידי שנה הוא עורך הילולא לזכר סבו - מגדולי רבני ג'רבא, הרה"צ רבי יוסף סוסו כהן זצ"ל - אליה מגיעים אישי ציבור ונכבדים, התורמים סכומי כסף נכבדים למען המוסדות.

הרב הגיש תלונה במשטרת באר שבע, שפתחה בחקירה. "להערכתנו, הפורצים ידעו שהרב מחזיק בבית סכום גדול במזומן", אומר מפקד תחנת משטרת באר שבע, סגן ניצב יוסי כהן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}