כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

החג שעבר על הילדים המיוחדים • תיעוד מיוחד ונוגע ללב

במשך שעות ארוכות זכו ילדים מיוחדים לצהול ולשמוח בכפר חב"ד • במשך יום שלם ארגנו שתי נשים מארגון 'יד לילד המיוחד', יום מלא באטרקציות עבור הילדים והוריהם • בערוש בלינצקי ליווה את הילדים לאורך היום ומביא תיעוד מקיף ונוגע ללב

החג שעבר על הילדים המיוחדים • תיעוד מיוחד ונוגע ללב
בערוש בליניצקי

ביום ה' דחול המועד סוכות, נערך בכפר חב"ד אירוע מרגש ויוצא דופן אותו ארגנה עמותת "יד לילד המיוחד" בשיתוף רדיו "קול ברמה" - שמחת בית השואבה לילדים עם צרכים מיוחדים מכל רחבי הארץ ולבני משפחותיהם, זאת במסגרת יום כיף שערכה העמותה לילדים בכפר חב"ד.

בראשיתו של היום בילו הילדים המיוחדים באתר "מאחורי הדבש" של משפחת שניאורסון והכירו מקרוב את תהליך הפקת הדבש תוך כדי פעילות חווייתית ובילוי בפארק השעשועים שבמקום.

בהמשך פנו המשפחות לבית הכנסת "בית מנחם" לשמחת בית השואבה הכי מיוחדת, עם הזמרים: מנדי ג'רופי, יוסף חיים שוואקי, אוהד מושקוביץ ומידד וטסה, עם 'מוש מוש' על הקלידים ודניאל אהביאלי על הכינור, כשעל הכל מנצח שדרן הרדיו המפורסם והתקליטן ר' עמי מיימון.

רבים מהילדים הגשימו חלום להופיע יחד עם זמרים מובילים ולשיר את השירים שהם כה אוהבים, אל מול קהל גדול ונכבד שגדש את בית הכנסת ואת עזרת הנשים וחיבק את הילדים בחום ואהבה אין סופית.

במשך שעתיים רקדו זה לצד זה הורים וילדים במעגלים ובשמחה חב"דית שפרצה את כל המחיצות, חסידים וליטאים, ספרדים ואשכנזים, כשבתווך הילדים המיוחדים ששמחתם - שמחה אמיתית וכנה.

הרב של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי שליט"א נשא דברי ברכה, והסביר את מעלתו של הילד המיוחד מצד הנשמה הגבוהה שקיבל מהקב"ה.

לאחר חלוקת פרסים והגרלה על זוג אופניים פנו המשפחות לסוכה הגדולה שבחצר בית הכנסת לטעימה ממגדנות הכפר.

את האירוע ארגנו נשות "יד לילד המיוחד" הגב' שרה רבקה ליפש והגב' סיגל גת, והוא הוקדש לזכות הילד יהודה שמואל בן טלי מיימון לרפואה שלימה וקרובה בתוך שאר חולי ישראל.















































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}