כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

גולשי 'בחדרי חרדים', נשיא המדינה, שמעון פרס, רוצה לאחל לכם חג שמח • וידאו, סיקור ותמונות

בשעות הבוקר הוזמן צוות אתר 'בחדרי חרדים' לביקור בסוכה בה התארחו נשיא המדינה והרב הראשי האשכנזי • הסוכה הייתה עמוסה באורחים אילי הון שבאו לחלוק כבוד לצמד הנשיאותי, ויחדיו חלקו רעיונות שנועדו לקדם נושאים בוערים העומדים על סדר היום הציבורי • בלעדי: פרס בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "אני לא מתחרט על הפטור שהענקתי לבחורי ישיבות משירות צבאי" • ומה הוא מאחל לכם?

גולשי 'בחדרי חרדים', נשיא המדינה, שמעון פרס, רוצה לאחל לכם חג שמח • וידאו, סיקור ותמונות

לפני מספר ימים הוזמן צוות 'בחדרי חרדים', לביקור חג בסוכתו של איש העסקים אלכס ברודשנדל, הממוקמת בשכונת רחביה הירושלמית.

מטרת הביקור הייתה שיחת-חג עם נשיא מדינת ישראל – שמעון פרס, והרב הראשי לישראל, הגר"י מצגר. השניים מגיעים מידי שנה לסוכת משפחת ברודנשדל, שם הם עורכים מעמד קבלת קהל לחפצים להתברך מפי הרב ולשמוע מהנשיא על עמדותיו בנושאים העומדים על הפרק.

אל הנשיא התלוו רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, ואנשי לשכתו, המתלווים אל הנשיא בביקוריו אצל רבנים ובאירועים חרדיים בהם הוא משתתף.

השיחה החגיגית עסקה לא מעט בנושאים העומדים על הפרק. הרב מצגר, שהכיר לנשיא את שורת האורחים, הציע להקים ביוזמת הנשיא גוף שיגשר על הפערים הרבים הקיימים בין חלקי החברה בישראל.

האורחים הציגו את רעיונותיהם בפני הנשיא, והאחרון ישב והקשיב בסבלנות. כל היושבים סביב לשולחן הביעו הערכה לפועלו של הנשיא, ואמו של המארח, אשה בת כ-92, שאף אפתה חלק מהעוגות שהוגשו כתקרובת בפני האורחים, בירכה נרגשות את הנשיא ואת פועלו למען המדינה.

לאחר מכן, התפנה נשיא המדינה לברך את גולשי אתר 'בחדרי חרדים'. הנשיא התייחס בראיון לחג הסוכות ולשמחה שאנו שרויים בה בימים אלו.

בהתייחסו לגיוס בחורי הישיבות אמר הנשיא: "אני לא מצטער על כך שפעלתי למען שחרור בחורי הישיבות מגיוסם לצבא".

צפו בראיון.




































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}