כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

קובי אריאלי הורד מהבמה • מה בדיוק קרה שם?

אירוע מביך התרחש במהלך הופעתו של העיתונאי והבדרן קובי אריאלי בפני עובדי משכן הכנסת: אנשים מהקהל זעמו וצעקו, אריאלי ענה, וסגן מזכיר הכנסת ביקש ממנו להפסיק את המופע • אריאלי: "אנשי הנהלת הכנסת הוכיחו שוב שקיצוניות מופרעת תמיד מנצחת"

תכונות קנאיות. קובי אריאלי
תכונות קנאיות. קובי אריאלי

אירוע מביך התרחש במהלך הופעתו של העיתונאי והבדרן קובי אריאלי בפני עובדי משכן הכנסת. המופע, איתו עלה אריאלי לפני תקופה קצרה, דן ביחסי דתיים-חילוניים ונקרא: "עלילות הדוס בעיר הגדולה", נערך במסגרת חופשת העובדים.

ההופעה הופסקה דקות ספורות לאחר שהחלה, משום שאחד הנוכחים בקהל העיר כי המופע הוא חילול השם ומבזה את הדת. כאומן, אריאלי התעלם מהאיש, אך זה לא נגמר.

לא חלפו מספר דקות, ואישה נוספת ניגשה אל הבמה וצעקה בפניו כי המופע מביך ופוגע בדתיים. לטענת הנוכחים, אריאלי לא נשאר חייב והשיב לאישה בבדיחות.

סגן מזכיר הכנסת ניגש אל אריאלי, לאחר שבמקום התפתחה מהומה לא קטנה, וביקש ממנו להפסיק את המופע.

בתגובה ל'בחדרי חרדים', אומר אריאלי: "כמה יפה לגלות שככל שהציבור שיושב מולך הוא פחות חרדי ופחות מחובר כך 'הרגישות' שלו היא כאילו יותר גבוהה והוא מסגל לעצמו במהירות שיא תכונות קנאיות.

"הבעיה שלי היא לא עם הקהל שהצביע ברגליו ורובו המוחלט נשאר עד לסוף ההופעה, אלא עם אנשי הנהלת הכנסת שהוכיחו שוב כי קיצוניות מופרעת תמיד מנצחת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}