כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המשטרה תממן את המודעה של 'ועד גאולה' • חשיפה

פגישה טעונה וסוערת התקימה בלשכת מפקד תחנת לב הבירה בירושלים • בפגישה השתתפו: מפקדי משטרה, אנשי טוהר המחנה וועד גאולה המילטנטי • ההחלטות: מודעה כי לנשים מותר להיכנס למאה שערים, תפורסם על ידי הוועד במימון המשטרה • איך זה קרה?

המשטרה תממן את המודעה של 'ועד גאולה'  • חשיפה

מפגש מיוחד במינו התקיים הערב (ב') בלשכת מפקד המשטרה של תחנת לב הבירה סנ"צ אלי כזרי בירושלים. במפגש, המוזר מעט, השתתפו חברי מועצת העיר, חברי ועד גאולה, הועד לטוהר המחנה ונציגי העדה החרדית.

במפגש דיברו הצדדים על הפרסומים "השקריים" לפיהן נשים לא יוכלו להיכנס לשכונת מאה שערים במהלך החג. בסוף המפגש יצאה הודעת הכחשה חד משמעית על אותם פרסומים.

בימים האחרונים התפרסם ידיעות על שכביכול השנה יהיו הסדרים חדשים, או סידורים מיוחדים או כניסה או אי כניסה לרחובות השונים. באשר על כן הכריזו הצדדים כי כל אדם באשר הוא אדם רשאי להיכנס לרחוב מאה שערים מכול כיוון שהוא.

הרקע לפרסומים היו הודעת החסידיות בניהם: תו"א ותולדות אברהם יצחק לפיהן טענו הכניסה לנשים לתוך חצרות החסידות במהלך קיום שמחות בית השואבה או אירועים שהתקיימו במהלך חוה"מ סוכות לא תותר בשום פנים ואופן, ואף במקרים מיוחדים יעמדו מאבטחות שימנעו כניסה לנשים שלא יהיה בידם כרטיסים שיוחלקו בחסידות.

יצוין, כי ביממה הקרובה תפורסם מודעה על ידי ועד שכונת גאולה, כשאת המימון למודעה תמציא המשטרה שמעוניינת למנוע את הפרובקציות הצפויות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}