כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המאבק הסתיים בקול ענות חלושה: הושג הסדר ברמות • פרסום ראשון

מאבק האדירים שקיבל את הכותרת 'אל תגעו במשיחי' הסתיים הבוקר בקול ענות חלושה: ראש העיר הגיע לביתו של רב השכונה - הרב גואלמן, ויחדיו חתמו על הסכם שסגר את הסאגה המתמשכת • ההסכם הוצע כבר לפני שנה, אך נדחה על ידי ועד ההורים • בפנים: ההסכם המלא והשושבינים

הפגישה בבית הרב גואלמן. צילום בלעדי: בחדרי חרדים
הפגישה בבית הרב גואלמן. צילום בלעדי: בחדרי חרדים

מליאת עירית ירושלים אישרה אמש הסדר שהושג בין ראשי בתי הספר "תבונת יעקב" לבין ראש העיר ניר ברקת, במטרה לפתרון מצוקת מבני מוסדות החינוך בשכונה.

לפי הסיכום קיבל ועד נציגי ההורים את הצעת ברקת והתלמידות תיכנסנה לאחר חג הסוכות למתחם שהוקצה להן ע"י העירייה בתוך המבנה בו לומדים ביה"ס "אהבת ישראל" רפפורט. התלמידות תלמדנה ב4 כיתות במבנה וכן ב6 כיתות נוספות במנדי"ם שיוצבו בחצר, לאחר שמליאת העירייה אישרה את הצבתן.

הסיכום הושג לאחר מו"מ ממושך שכלל מאבקים ודיונים משפטיים רבים, אך לבסוף הגיעו הצדדים להבנות, בתיווכם של חברי מועצת העיר שלמה רוזנשטיין וישראל קלרמן.

בתום סבב דיונים אינטנסיביים בין ראש העיר ואנשי לשכתו לבין ועד ההורים, בתמיכתם ועפ"י הוראת רבני השכונה.

בהתאם לסיכום, אף יואץ הקמת מבנה הקבע לבית הספר, וכן נקבעו סדרת פגישות וישיבות עבודה לאחרי החג בין הצוותים המקצועיים של כל הצדדים לגבי תיאום כל צרכי בית הספר עד להקמת המבנה הקבע.

כן הוסכם כי לבית הספר תהיה כניסה נפרדת ומיוחדת וכן תופרד השהות והיציאה בין בתי הספר על דעת כל הצדדים מתוך הבנה מוסכמת ובשיתוף פעולה מלא.

הבוקר נועדו לפגישה מיוחדת ראש העיר ניר ברקת עם רב שכונת רמות הרב ישראל גואלמן בביתו בשכונת רמות, כדי לברך על ההסדר המשותף לטובת ורווחת תושבי השכונה. בישיבה גם נטלו חלק חברי מועצת העיר יצחק פינדרוס מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, שלמה רוזנשטיין וישראל קלרמן וכן יועץ ראש העיר לציבור החרדי אברהם קרויזר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}