כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שר הביטחון בגבול הצפון: "חיזבאללה לא פחות מתוחכם מצה"ל"

ארבע שנים אחרי מלחמת לבנון השנייה, ביקר שר הביטחון, אהוד ברק, במוצב צה"ל בגבול לבנון וקיבל סקירה על הגזרה הצפונית • את החיילים הזהיר: "כרגע יש כאן נוף פסטורלי ושקט, אך זה יכול להשתנות במהירות" • ואיך אפשר בלי חלומות פסגת השלום

אהוד ברק וחברים מצה"ל (צילום ארכיון)
אהוד ברק וחברים מצה"ל (צילום ארכיון)

שר הביטחון, אהוד ברק, ביקר היום (חמישי) במוצב צה"ל בגבול לבנון, יחד עם מפקד פיקוד הצפון, האלוף גדי אייזנקוט, ומפקד עוצבת הגליל, תא"ל יואל סטריק.

שר הביטחון קיבל סקירה על המצב בגזרה הצפונית, תצפת אל עבר הכפרים הלבנונים ואף נפגש עם קבוצת חיילים המשרתים לאורך הגזרה הצפונית.

"לצד הדריכות של צה"ל, יש לנו כוונה לעשות שלום. אנחנו נמצאים בתוך שיחות עם הפלסטינים ומקווים להתגבר על המכשולים. אני מאמין כי גם השלום עם לבנון וסוריה אפשרי, ואסור לאבד תקווה לרגע", אמר השר ברק במהלך הסיור.

"כרגע יש כאן נוף פסטורלי ושקט, אך זה יכול להשתנות במהירות, לצערי היו דברים מעולם", הוסיף שר הביטחון, אשר פנה לחיילים ואמר כי "אתם נדרשים בשניות ספורות לעמוד ולהראות את היכולות שרכשתם בשירות. חיזבאללה לא פחות מתוחכם מאיתנו, הם חושבים על כל צעד ומנסים לראות איך יצליחו לפגוע ולהפתיע. יש לכם את המפקדים הכי טובים, אתם מוכנים ואנחנו בוטחים בכם".

ברק ביקש להודות לחיילים על עבודתם השוטפת למען ביטחון המולדת. "באתי לכאן היום לומר לכם, החיילים, בשם אזרחי המדינה תודה על כל מה שאתם עושים כאן בכל ימות השנה. אני בטוח שלא יפתיעו אותנו פעם נוספת, אנו סומכים עליכם. זה כמו מרוץ שליחים בו מדור לדור מועברת המשמרת להגן על ביטחון המדינה, עכשיו זו המשמרת שלכם", אמר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}