כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

סוגר את הפה: "בתי ביקשה שאפסיק להתנהג כפרחח", התוודה השדרן

עושים סולחה: שדרן הרדיו רון קופמן ש'פתח פה' על אלי ישי והתבטא בבוטות מחפירה, התנצל בפני ישי "בתי ביקשה שאפסיק לדבר כפרחח", התנצל בכירי התחנה ייפגשו עם ישי דובר שר הפנים: "השר סולח"

כבר לא קוף. רון קופמן
כבר לא קוף. רון קופמן

סולחה לקראת יום כיפור: בכירי ערוץ הספורט בטלוויזיה ייפגשו בימים הקרובים עם שר הפנים, אלי ישי. זאת על רקע אמירות בוטות שאמר העיתונאי רון קופמן כנגד האחרון, באחת מהתוכניות ששודרו בערוץ. מנגד קופמן מבהיר, כי ההתנצלות באה על רקע דרישת בתו "שאפסיק להתנהג כפרחח". כך מדווח אתר גלובס.

לפני שבועות מספר דיבר העיתונאי רון קופמן נגד שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי באחת מתוכניות הספורט בהן הוא משדר. הדברים נקשרו לסוגיית העובדים הזרים, שם אמר קופמן כי ישי הוא "הוא חולירע, חתיכת פרימיטיבי. אולי בקרב העדה הפרימיטיבית שלך עם הרב הפרימיטיבי שלך אתה נראה טוב. תבין שבגלל אנשים כמוך אנחנו עם שנוא וגזע שנוא, ומתעבים אותנו בגלל טינופת כמוך".

הפגישה בין השניים תבוא לאחר התנצלות של קופמן, שנמסרה לישי בימים האחרונים. לטענת קופמן הוא התנצל על הדברים בגלל בתו. "בתי בת ה-15 לא אהבה את ההתבטאות שלי כלפי ישי. אז היא ביקשה להתנצל בפני הציבור ושאפסיק להתנהג כמו פרחח".

רועי לחמנוביץ, יועץ התקשורת של השר ישי, אמר בתגובה לגלובס: "בערב יום כיפור אנחנו מקבלים את ההתנצלות ומקווים שהשנה החדשה תיפתח אחרת עבורו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}