כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מבוכה בקול חי: הפגישה שלא התקיימה • פרסום ראשון

פרשן בכיר ברדיו 'קול חי' עלה אתמול (ג') לשידור ודיווח על פגישה בין הגראי"ל שטיינמן לרמטכ"ל גבי אשכנזי, במהלכה בירך הגראי"ל את המתגייסים החדשים • דקות לאחר מכן, התברר: המפגש כלל לא התקיים • בית הגראי"ל דורש: התנצלות! • כל הפרטים

גבי אשכנזי. לא נפגש
גבי אשכנזי. לא נפגש

מבוכה ברדיו קול חי: במהדורה המרכזית ששודרה אמש בתחנה עלה הפרשן קובי פינקלר ודיווח אודות פגישה מיוחדת בין הרמטכ"ל, גבי אשכנזי לבין הגראי"ל שטיינמן. בדיווחו של הפרשן דובר אודות המפגש בין השניים ואף ציין כי הגראי"ל בירך את המתגייסים ואת פעילותו של אשכנזי.

את הדיווח הביא פינקלר על רקע פגישתו של אשכנזי עם מתגייסים חרדים, בוגרי קורס תכנות, בבית הספר למקצועות המחשב של צה"ל. בפגישה ציין אשכנזי את חשיבות השתלבותם הטבעית של החרדים בצה"ל.

אלא שאז התברר הדיווח כ'לא נכון'.

בבית הגראי"ל מסרו כי הפגישה בין הרב לבין אשכנזי שדווחה כלל לא התקיימה ועל כ הם דורשים התנצלות בשידור. במערכת התחנה לא ידעו איך לאכול את הכובע במיוחד כשמדובר במגיש ופרשן בכיר של התחנה שלא ידע מעידות עד כה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מנכ"ל התחנה, עידו ליבוביץ' מיודד היטב עם אחד מנאמני ביתו של הרב.

בשיחה שערך איתו התברר כי אכן מבית הרב נדרשה התנצלות. כעת לא יודעים במערכת הרדיו האם להעביר את העניין ולהשכיח אותו מהציבור או שמא לעורר את העניין ולהתנצל כפי שדורשים בבית הרב.

מ'רדיו קול חי' לא נמסרה תגובה רשמית לעניין. גורמים הקשורים בתחנה מספרים כי הערב (ד') יתייחס מרדכי לביא לעניין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}