כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

טרגדיה בלייקווד: ר' אברהם חיים נוסבאום ז"ל נהרג בתאונה

ברחוב 8, סמוך לשדרות מדיסון בלייקווד שבניו ג'רסי, אירעה תאונת-דרכים קשה, בה נהרג ר' אברהם חיים נוסבאום ז"ל, לעיני נכדיו ההמומים מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על תלמיד הגר"א קוטלר, שבעבר היה עשיר גדול, ברבות השנים התהפך עליו הגלגל, אך "צהלתו היתה תמיד על פניו"

טרגדיה בלייקווד: ר' אברהם חיים נוסבאום ז"ל  נהרג בתאונה
שי_קאהן

ברוך דיין האמת: ברחוב 8, סמוך לשדרות מדיסון בלייקווד שבניו ג'רסי, אירעה תאונת-דרכים קשה, בה נפצע, ר' אברהם חיים נוסבאום ז"ל באורח קשה מאוד.

המנוח טייל יחד עם נכדיו הקטנים, וכשהגיע לכביש נפגע מרכב חולף לעיני נכדיו.

חברי 'הצלה' בלייקווד הגישו לו עזרה ראשונה, והוא פונה במצב קשה עם פגיעות פנימיות חמורות לבית חולים מקומי.

צוות אמבולנס 'הצלה' שפינה אותו לבית החולים עוד הספיק לשוחח מעט עם המנוח ע"ה, אך זמן קצר לאחר הגעתו לבית החולים הוא נפטר, למרבה הצער, מפצעיו.

המנוח התגורר בצעירותו בווסט סייד מנהטן, משם עבר להתגורר בשיקאגו. בשנים האחרונות עבר לגור בלייקווד.

אחד ממכריו מספר ל'בחדרי חרדים': "הוא היה אדם ידוע ופופולארי, שמח ועליז ושופע חיים. הוא למד בלייקווד, החזיק עצמו לתלמיד של הגאון רבי אהרן קוטלר זצ"ל וראה בעצמו 'לייקוודער'. צהלתו היתה תמיד בפניו ואבלתו בליבו.

"קבע עיתים לתורה וחילק הרבה צדקה. היה מוקיר רבנן. בעבר", מספר המכר, "הוא היה עשיר גדול והשתייך לחברה העילית ב'ווסט סייד'. בשנים האחרונות הוא ירד מנכסיו".

הוריו של המנוח היו מטורונטו, אביו נהרג אף הוא לפני שנים בתאונת-דרכים. חותנו היה הרב משה אייכנשטיין, רב בשיקאגו. בנו הרב אהרן מתגורר בארץ ישראל, והוא נמנה על מקורביו של המשפיע הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג. שני בניו האחרים מתגוררים בארה"ב.

כשהשיא את בנו בארץ, פיארו את השמחה עשרות ראשי ישיבות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}