כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מנהל התוכניות ב'קול חי' פורש לטובת 'גלי ישראל'

ישראל פריד, מנהל התוכניות ברדיו 'קול חי', פורש מתפקידו וימונה למנכ"ל תחנת הרדיו 'גלי ישראל', המשדרת ביו"ש • פריד גוייס ל'קול חי' כדי לקדם את היערכות לעלייתה לאוויר של 'קול ברמה' • ב'קול חי' מחפשים מחליף, ועובדי התחנה תוהים: האם הפעם יבחרו בחרדי?

ישראל פריד בשידור  צילום ארכיון
ישראל פריד בשידור צילום ארכיון

ישראל פריד, מנהל התוכניות ברדיו 'קול חי', פורש מתפקידו. פריד, שהחל את דרכו בעולם התקשורת ככותב תכנים לתוכניתו של השדרן דידי הררי ברדיו 103, והספיק לנהל את אתר האינטרנט של 103, שימש בשנים האחרונות כמנהל התוכניות ברדיו 'קול חי'.

פריד גוייס ל'קול חי', כדי לקדם את היערכות לקראת עלייתה לאוויר של התחנה המתחרה 'קול ברמה'. ברדיו אומרים, כי פריד הוכיח כושר ביצועי ויכולת תמרון רחבה, והצליח להוסיף שעות תוכן, תוך ריצוי מגישי תוכניות על קיצור שעות תוכניותיהם לטובת התוכניות שנוספו.

לזכותו של ישראל פריד ייזקפו התכנית של הרב שלמה לוינשטיין 'חכמת שלמה', תוכניתו של הרב שמואל בן עטר 'עטרה ליושנה', ושעות מוסיקה שהוסיף בשידור היומי.

מיד עם הכנסו לתפקיד, אותו 'ירש' משבתאי גרברצ'יק, השקיע פריד בבניית לוח שידורים המתבסס על הרגלי האזנה, כדי לעמוד במשימה מול תחנת הרדיו המתחרה, שהיתה בתכנון לפריסה ארצית. כ-5 שנים עמד לוח התוכניות שעיצב פריד בדייקנות, אולם את המלחמה על קהל המאזינים הוא צלח בפחות הצלחה משקיווה. סקרי ה-TGI שפורסמו בחודשים האחרונים הוכיחו כי 'קול ברמה' הצליחו 'לכבוש' קהל מאזינים רחב, מחתכי אוכלוסיה מגוונים, וכי ההבדל בין התחנות אינו גדול.

פריד נוטש את רדיו 'קול חי' לטובת תפקיד מנכ"ל תחנת הרדיו 'גלי ישראל', המשדרת ביו"ש, שכשלה בניסיונות להגיע אל קהל מאזינים. קברניטי התחנה החליטו לגנוז את התוכניות המעטות שהיו בתחנה, מאז החלה לשדר, ושילחו את מקבלי המשכורות לביתם. את ניהול התחנה נטלו לידיהם מנהלי הקבוצה שזכתה במכרז על זכיון השדורים באיזור יו"ש.

במסע חיפושיהם אחר מי שיאות ליטול לידיו את ביסוס תחנת הרדיו בעלת האוריינטציה הימנית, הם פגשו בישראל פריד. וכך, בתום ההתדיינות קצרה ובהתרעה עוד יותר קצרה בחר פריד להוסיף לרזומה האישי שלו את תואר ה'מנכ"ל', תפקיד אליו ייכנס מיד לאחר החגים, תוך שהוא מאמין ביכולותיו לחולל ב'גלי ישראל' את המהפך הנחשק.

במקביל עוסקים קברניטי רדיו 'קול חי', בליווי רבני התחנה, בבחירת מחליף לפריד. השמות שעלו כאופציות הינן גם מבין עובדי התחנה וגם מחוצה לה.

עובדי התחנה תוהים האם הפעם ישכילו מנהלי 'קול חי' להעמיד איש מקצוע מתוך שורות הציבור החרדי. את התשובה לכך הם יידעו בקרוב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}