כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שיפור במצב המשגיח ה'עקוץ' • תמונות מחדרו

מצבו של הרב אברהם שלזינגר, ראש מערך הכשרות של 'בד"ץ חניכי הישיבות', שנעקץ מיתוש בעת שליחות בסין, ואושפז ב'שערי צדק' - השתפר בימים האחרונים • הרופאים מקווים כי עד יום כיפור ישוחרר לביתו • עדכון ותמונות

הרב אברהם שלזינגר
הרב אברהם שלזינגר

שיפור ניכר במצבו של הרב אברהם שלזינגר ראש מערכת הכשרות של בד"ץ 'חניכי הישיבות', ומפקח ראשי ב'ועדת מהדרין' של תנובה ויועץ חיצוני לכשרויות 'שארית ישראל', 'בעלז' ו'חוג חתם סופר', לאחר שנעקץ מיתוש מסוכן בעת שהותו בסין, במסגרת שליחות לבדיקת מפעל - ואושפז עם בואו לישראל.

הרב שלזינגר אושפז בום שני לפני כשבוע בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, לאחר שחזר מסין.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הרב ביקר במפעלי מזון רבים ובמפעלים לייצור שיער כשר, הנמצאים תחת השגחת בד''ץ 'חניכי הישיבות'. באחד המקומות בהם ביקר נעקץ מיתוש, אך לא ייחס לכך חשיבות, והמשיך בעבודתו. אלא שלאחר מספר ימים, באמצע הטיסה ארצה, חש ברע ומיד עם נחיתתו פנה לרופא בקופ''ח, שהפנה אותו בבהילות לחדר מיון ב'שערי צדק', שם מתמחים במחלות זיהומיות.

בתחילה חשבו הרופאים, לפי התסמינים, כי מדובר בקדחת הנילוס, אך לאחר סידרת בדיקות במעבדות 'שערי צדק' ו'תל השומר' נשלל החשד. כעת החשד מתמקד בעיקר בזיהומים פחות מסוכנים.


בראש השנה הייתה החמרה במצבו, ואף נאלצו להעבירו לבידוד למספר ימים, אבל בחסדי שמים החל מאמש חלה הטבה משמעותית במצבו, והרופאים מקווים כי עד יום כיפור ישוחרר לביתו בבריאות איתנה.

במהלך הימים האחרונים ביקרוהו רבנים ואישי ציבור, ביניהם גאב''ד חניכי הישיבות, הגר"מ גרוס, שהרב שלזינגר נסע בשליחותו, הרב גבריאל שרמן מנכ"ל 'שארית ישראל', עסקנים מלשכת סגן שר הבריאות, וראשי אגודות ועסקנים רפואיים.

יצויין, כי על אף מצבו בערב חג, בעת שהיה מחובר לחמצן, ענה הרב שלזינגר על שאלות כשרותיות, והשיב לפונים שלא ידעו כלל על מצבו הרפואי.

מקורביו ובני משפחתו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה: אברהם ישעיהו בן ריטא רחל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}