כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

עשרות יהודים קיבלו סיוע רפואי במוקד זק"א אומן

עשרות יהודים מכל העולם קיבלו סיוע רפואי במוקדי העזרה וסיוע של ארגון זק"א בשיתוף "לאומית" ומרכז ברסלב באומן

עשרות יהודים קיבלו סיוע רפואי במוקד זק"א אומן

מוקדי עזרה וסיוע של ארגון זק"א פעל במתחם הציון של רבי נחמן מברסלב במשך עשר יום מסביב לשעון, המתנדבים שפעלו במקום נתנו עזרה וסיוע תרופות בתרומת לאומית שרותי בריאות בסיוע מנהלת סניף במחוז ירושלים הגב' ש. דייטש וטיפלו בעשרות אירועים של עזרה ראשונה רפואית לכל נזקק,

ביום שלישי חנכו את המוקד באירוע קביעת מזוזות מכובד ורב רושם הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, רבני ברסלב, יו"ר זק"א יהודה משי זהב והתורמים מיכאל מירילשוויל, ד"ר אלכסנדר משקביץ ומר ואדים רבינוביץ, הרבנים ברכו את התורמים על תרומתם החשובה להקמת המוקד ואיחלו שידי המתנדבים יהיו מבטלות.

עם סיום פעילות המוקד ביום שני לאחר ראש השנה הודה למתנדבים הרב דניאל דיין יו"ר מרכז ברסלב העולמי על כך שלקחו חלק בהפעלת המוקדים ונתנו סיוע רפואי ובטחוני לעשרות אלפי המתפללים שפקדו את ציון רבי נחמן מברסלב במשך עשרת ימי הפעילות.

ר' שמעון גרוסמן מתנדב זק"א שפיקד על הפעילות, אמר: "היה שילוב כוחות מנצח שהביא להצלחת המוקד והפעילות, מרכז ברסלב העולמי הקצו עברונו מקומות אסטרטגים בהם היה הציוד הרפואי, לאומית שרותי בריאות סיפקו תרופות וציוד רפואי ומתנדבי זק"א פעלו בשטח והגישו את עזרתם הרבה, אנו שמחים שעברנו את החג ללא אירועים קשים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}