כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הרמטכ"ל: "אני מאוד גאה בכם, חיילים חרדים" צפו

"כרמטכ"ל צה"ל אני גאה מאוד לראות אתכם משתלבים באופן כה טבעי וכה מוצלח בתפקידים מובחרים וביחידות טכנולוגיות מובילות בצה"ל", אמר הרמטכ"ל בפני חיילים חרדיים בוגרי קורס תכנות סיקור, וידאו ותמונות

הרמטכ"ל: "אני מאוד גאה בכם, חיילים חרדים"  צפו
דובר צה

"כרמטכ"ל צה"ל אני גאה מאוד לראות אתכם משתלבים באופן כה טבעי וכה מוצלח בתפקידים מובחרים וביחידות טכנולוגיות מובילות בצה"ל. קליטת החיילים החרדים בצה"ל בשנים האחרונות הן בחיל האוויר, הים, היבשה, המודיעין והתקשוב הוא סיפור של הצלחה שיש להמשיך ולהרחיב אותו ככל שניתן".

כך אמר הרמטכ"ל, רב-אלוף גבי אשכנזי, לחיילים חרדים, בוגרי קורס תכנות, אותם פגש במהלך ביקור בבית הספר למקצועות המחשב של צה"ל. אשכנזי התארח באגף התקשוב וביחידת ממר"ם ועקב אחר פעילות האגף בתחומי המחשבים והטכנולוגיה המתקדמת.

הרמטכ"ל פגש במהלך הסיור גם את בוגרי קורס תוכניתנים במסלול שח"ר (שירות חרדים). הוא שמע מהם על הקושי ועל ההתלבטות אותם הם פוגשים בביתם, בקרב בני משפחותיהם טרם הגיוס, כמו גם על הגאווה כשהם מגיעים בחזרה הביתה על מדי צה"ל.

החיילים סיפרו לרמטכ"ל כי כיום, תשעה חודשים לאחר שהתגייסו, הם משמשים מודל חיקוי לצעירים נוספים רבים מן האוכלוסייה החרדית.

אשכנזי אמר לחיילים ולמפקדיהם: "צה"ל כצבא העם, המחויב לחברה הישראלית ממנה הוא בא ואותה הוא משרת, ימשיך להוביל משימות לאומיות ובניהם הרחבת מסלולי הגיוס הייחודיים לחרדים המאפשרים לחיילים החרדים לשלב שירות משמעותי ואיכותי בצה"ל, לצד שמירה על אורח חיים חרדי בתוך שגרת הצבא".







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}