כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

טרגדיה ברכסים: חוה שטודינר ע"ה, אם ל-3, בת 28, נהרגה בתאונה; ילדיה נפצעו

אסון בדרך לגן המשחקים: חוה שטודינר ע"ה, אם בהריון מתקדם, נהרגה - ושלושה ילדיה נפצעו • הילוד נפטר מפצעיו • שעה אחר-כך נפטרה האם - הלוויתה התקיימה לאחר חצות • מצב הילד בן ה-4 השתפר - מוגדר בינוני • שני ילדים נוספים - בן 3 ובת שנה וחצי - נפצעו קל עד בינוני • נא להתפלל לרפואת יונתן בן חווה • תמונות

העגלה שנותרה יתומה מאם; צילום אהרן ברוך ליבוביץ
העגלה שנותרה יתומה מאם; צילום אהרן ברוך ליבוביץ

תאונה קשה ביישוב החרדי רכסים שבצפון: ברחוב הנרקיסים בגבעה ב' פגע רכב פרטי בארבעה הולכי רגל - אם ושלושה ילדיה. האם, חוה שטודינר ע"ה, נפטרה מפצעיה בבית החולים.

הלוויתה יצאה בשעה 12:30 מביתה ברחוב הנרקיסים.

בני המשפחה, תושבי רכסים, חצו את הכביש שלא במעבר חציה, ורכב בו נהג מלמד בתשב"ר המקומי, תושב חיפה, שהסתנוור מהשמש - פגע בהם.

כונני 'איחוד הצלה' שהוזעקו למקום ביצעו החייאה באמא ובבנה בן ה-4. האמא, בת 28, ובנה נפגעו במצב אנוש וקשה, והם פונו תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים רמב"ם בחיפה. שני ילדים נוספים - בני 3 ושנה וחצי - נפצעו קל עד בינוני.

אברהם דנציגר, מתנדב זק"א שטיפל בפצועים: "האמא הייתה עם אחד הילדים על הידיים. שניהם עם פגיעת ראש קשה. מצבו של הילד השתפר לקראת הפינוי".

מרדכי, מתנדב 'איחוד הצלה', מספר בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים': "הגעתי לזירת התאונה לאחר כדקה. ראיתי גברת שרועה על הכביש, ובמרחק של כ-10 מטר נמצא בנה אף הוא שרוע. שניהם היו במצב קשה מאוד, מחוסרי הכרה. שני ילדים נוספים נפצעו באורח קל. התחלתי בפעולות החייאה מצילות חיים בילד, בזמן שצוותים נוספים ביצעו החייאה באמו. האמא, בהריון מתקדם, פונתה במצב אנוש עם פגיעת ראש קשה.

"חלק מהמתנדבים הנוספים שהגיעו ניסו להרגיע את הילדים שנפצעו קל.

"המחזה היה קורע לב", ממשיך מתנדב 'איחוד הצלה' לתאר. "אני אב ל-6 ילדים קטנים וחמודים, וזו לא פעם ראשונה שאני מטפל בילדים קטנים במצב קשה, אך המחזה של האם בהריון, ולצידה בנה הקטן, אף הוא במצב קשה, זה מחזה שלא ישכח במהרה".

עדי ראייה דיווחו, כי האם שהייתה בדרכה לכיוון גינה ציבורית, לא חצתה את הכביש במעבר חציה, וכי הנהג הסתנוור מהשמש ופגע בה ובילדים פגיעה ישירה.

בבית החולים עברה האם ניתוח להוצאת הילוד. הרופאים נאבקו על חייו, אולם למרבה הצער, הוא נפטר מפצעיו. מצב האם המשיך להיות אנוש, הרופאים נאבקו על חייה, אולם למרבה הצער היא נפטרה. מצבו של בנה בן ה-4 השתפר והוא מוגדר כעת בינוני.

שני הילדים הנוספים, שנפצעו קל עד בינוני, מטופלים בחדר הלם. אחד מהם הוכנס לניתוח בשל שבר בלסת.

נא להתפלל לרפואת יונתן בן חווה, עקיבא בן חווה וגילה בת חווה.











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}