כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

השביתה הסתיימה: כתבי 'בחדרי חרדים' עשו יום בנמל המושבת • תיעוד מהשטח

שביתת עובדי רשות התעופה הסתיימה: המהומות בנמל ולחצי הפוליטיקאים, הכניעו את העובדים שנאבקו על כספי הפנסיה, והללו הכריזו: חוזרים לעבודה • צוות כתבי 'בחדרי חרדים' עשה יום בנמל הסוער, ומגיש תיעוד מיוחד • לצפיה

צילומים:דוד דנה
צילומים:דוד דנה

לאחר שעות של מו"מ קדחתני הסתיימה אחר הצהרים (ב) השביתה של עובדי רשות שדות התעופה בנמל התעופה בן גוריון, זאת לאחר שנפתרה המחלוקת בין משרדי האוצר והתחבורה בתיווך ההסתדרות. במסגרת הסיכום שהושג, יובטחו כספי הפנסיה של העובדים.

עוד בנושא:

פ פר פרו פרוש הצליח: רבני ברסלב פנו - פרוש סידר • פרסום ראשון
אין המראות, אין פריקת מזוודות • שביתה כללית בנתב"ג


הבוקר הכריז ועד עובדי רשות שדות התעופה, ללא התראה מוקדמת, על השבתת כל הפעילות בנמל התעופה בן גוריון. בהמשך היום העובדים נכנעו מעט ללחצים הרבים שהופעלו עליהם, ופרקו את המטען שהיה על המטוסים שכבר נחתו בנמל ושיחררו מזוודות של נוסעים שהמתינו מאז שעות הבוקר ליד המסועים.

אתר 'בחדרי חרדים' חשף, כי סגן שר החינוך, מאיר פרוש, פעל לשחרור מטענם של חסידי ברסלב, בכדי לאפשר למטוסים להמריא חזרה לקייב, כדי להטיס חזרה חסידים שהמתינו חסרי סבלנות בשדה התעופה האוקראיני.

במהלך כל היום התפרעו נוסעים באולם הנכנסים ודרשו לקבל את מזוודותיהם. הללו אף ניסו לפרוץ את דלתות האולם, אך כוחות המשטרה, יס"מ ומאבטחים הדפו אותם בחזרה אל אולם הנכנסים ומנעו מהם להגיע אל מסלולי ההמראה והנחיתה.

כתבי 'בחדרי חרדים' עשו את היום במחיצת החוזרים מאומן, ומגישים תמונות וסיקור וידאו מהיום הסוער שעבר על עובדי הנמל והנוסעים.



לנוחיות הגולשים ממשק וידאו נוסף





































































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}