כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אלי מתרחב: אושרה הרחבת דירת שר הפנים

בעוד צינת ההקפאה מקפיאה בניית דירות חדשות בחלקים מירושלים, קיבל שר הפנים, אלי ישי, אישור מהוועדה המקומית להרחיב את דירתו • השיפוץ יכלול הוספת שתי מרפסות והרחבת הדירה • וההתנגדויות? לא התקבלו

אלי ישי וניר ברקת. מרחיב את ירושלים
אלי ישי וניר ברקת. מרחיב את ירושלים

בעוד הקפאת הבניה מקפיאה את תושבי יהודה ושומרון וחלקים מירושלים, הרי שתושב אחד ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף הירושלמית, התחמם הבוקר מאישורה של הוועדה המקומית - הוא יוכל להרחיב את דירתו בצורה משמעותית.

מדובר בשר הפנים, אלי ישי, שזכה הבוקר לאישור המיוחל, המאשר לו להרחיב את דירתו.

הבוקר (ב') החליטה הוועדה המקומית לאשר פה אחד למי שהוא למעשה "הבוס" שלה (שר הפנים ממונה מתוקף תפקידו על ועדת התכנון והבנייה) לבצע שיפוץ בדירתו.

שאלה גדולה ריחפה בתחילת השבוע סביב הבקשה לאישור השיפוצים שישי מבקש לערוך.

לקראת הדיון בוועדה המקומית הזהירו גורמים משפטיים, כי קיים חשש לניגוד אינטרסים בגלל שהשר ממונה על הוועדה. עוד דבר שהפך את הנושא למסובך יותר היא העובדה כי שני שכנים של שר הפנים הגישו התנגדויות לשיפוץ שישי ביקש לבצע, בטענה כי ההרחבה תשפיע על איכות חייהם ותחסום את קרני השמש מלחדור אל ביתם.

בקשתו של ישי כללה הרחבה של שטח דירתו וכן הוספה של שתי מרפסות, זאת בנוסף לבקשה לצרף לנכס, נכסים של משפחה נוספת המתגוררת בבניין. ככל הנראה, מלבד שני התושבים שהגישו התנגדויות היו עוד מספר תושבים שהתנגדו למהלך, אך נמנעו מלהגיש התנגדות רשמית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}