כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

עץ ענק קרס על רכב האדמו"ר • האדמו"ר ניצל בנס

נס באשדוד: עץ גדול מימדים נחת לפתע על רכב הקאדילק של האדמו"ר מנעשכיז מאשדוד • האדמו"ר ששהה בעת הנפילה ברכב, יחד עם מספר ממקורביו ניצל בנס • מתנדב איחוד הצלה שטיפל באירוע מספר: "במקום היו רק נפגעי חרדה, זה נס של ממש"

מכונית חונה. אילוסטרציה
מכונית חונה. אילוסטרציה

נס גדול באשדוד: עץ שהתנשא לגובה עשרות מטרים קרס ונפל על רכבו של האדמו"ר מנעשכיז, ששהה באותה עת עם משפחתו בתוך הרכב. למרבה המזל במקרה דווח רק על נפגעי חרדה שטופלו במרפאה סמוכה למקום האירוע.

סמוך לשעה 20:30 התקבל דיווח ראשוני במוקד איחוד הצלה דרום על עץ גבוה שקרס על רכב מסוג 'קאדילק' ברח' ינאי ברובע ז' באשדוד, על פי אותו הדיווח נמסר כי ברכב נמצאים לכודים. מאוחר יותר התגלה כי משפחת האדמו"ר הצליחה לחלץ את עצמה מתוך הרכב ללא כל פגע.

מתנדב איחוד הצלה דרום, אברימי פורגס שהגיע לזירה משחזר בשיחה ל'בחדרי חרדים' את המקרה עם הגעתו למקום. "הגענו למקום במטרה לתת טיפול למשפחה, אך היה מדובר למרבה המזל בנפגעי חרדה שסירבו להתפנות לבית החולים.

בסמוך למקום האירוע ישנה קופת חולים שעובדת בשעות הלילה. הם נכנסו לשם וקיבלו את הטיפול הרפואי הראוי במקרה זה. מדובר בנס גדול, אם זה לא היה רכב קאדילק שהוא ידוע כרכב חזק המשפחה הייתה יכולה להימחץ ולהיפגע קשות".

עד ראייה שהיה במקום דקות ספורות לפני האירוע אומר ל'בחדרי חרדים': "דקות ספורות לפני שהעץ קרס ראיתי כמה ילדים מושכים בענפים של העץ. מדובר באזור הומה אנשים וילדים, אולי זה מה שהביא בסוף לקריסתו של העץ".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}