כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

תנו יד לאריה • על החתום: אברהם ברנשטיין

אל הבית שאירח אך לפני חודש ימים אלפי מנחמים, יעלו ויבואו השבוע רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל • ר' אברהם ברנשטיין, הסב השכול, חתום על הזמנה ל"מעמד ההנצחה להרוגי אסון הרכבת" וקריאת המכון על-שם בנו • "זהו רק נדבך בשרשרת ההנצחה", מבטיחים בני-המשפחה ל'בחדרי חרדים'

שיטת טיפול עולמית. ההזמנה לטקס (צילום: בחדרי חרדים)
שיטת טיפול עולמית. ההזמנה לטקס (צילום: בחדרי חרדים)

ביום שלישי הקרוב יגיעו רבנים, אישי-ציבור ועמך בית ישראל לבית משפחת ברנשטיין בכיכר השבת בירושלים, הבית אליו הגיעו אך לפני חודש ימים כדי לנחם על האסון הכבד.

הפעם הם יגיעו להשתתף ב"מעמד ההנצחה להרוגי אסון הרכבת".

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', משפחת ברנשטיין החליטה מיד בתום השבעה להנציח את מכון-הקריאה המשפחתי לעילוי-נשמתו של ר' אריה-לייב ברנשטיין ז"ל, שהיה מעמודי התווך של המכון והעמיד חניכים רבים.

כעת, במלאות השלושים לאסון הכבד, מפיק האב השכול, ר' אברהם-יוסף ברנשטיין, מייסד מכון-הקריאה, טקס רשמי שבו יינתן השם החדש.

בהזמנה המיוחדת, המעוטרת בתמונות שבעת ההרוגים, חתום ברנשטיין הסב, הקורא למוזמניו ליטול חלק במעמד ומציין כי המכון יקבל באופן רשמי את השם 'יד אריה'. "השתתפותכם תהיה לחיזוק רב ולעילוי-נשמה", חותם ברנשטיין.

מכון-הקריאה של ברנשטיין, שבו עובדים בני-המשפחה, המציא שיטה עולמית לטיפול בבעיות דיסלקציה וקריאה. מכל רחבי הארץ, מגיעים אליהם המונים בכל הגילאים ומכל גווני הקשת.

אחד מבני-המשפחה מבטיח בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי זהו רק נדבך ראשון בשרשרת ההנצחה שבתוכניתם ליזום לע"נ ר' אריה-לייב ובני-משפחתו.

"לצערנו", הוא אומר בכאב, "זה מה שנשאר לנו מהמשפחה - להנציח את שמם, להמשיך את מידת החסד שהייתה טבועה בדמם - ואנו מקווים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}