כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הקשר החב"די של הרמטכ"ל הנבחר • מיוחד

מחפשים את הקשר החרדי של הרמטכ"ל המיועד, יואב גלנט? • הנה קיבלתם: משלחת עסקני חב"ד, שבאה לאחל שנה טובה בקרייה בתל-אביב - נתקלה באהדה מופגנת מצידו של האלוף שמיהר לחבוש כיפה • וגם: איזה ספר הוא קיבל לקראת תחילת הכהונה? • צלם 'בחדרי חרדים', יוסי פורמנסקי, התלווה למשלחת

האזין לתקיעת שופר. גלנט והחסידים
האזין לתקיעת שופר. גלנט והחסידים

את סדרת הביקורים החגיגיים שעורכת משלחת חסידות חב"ד לקראת השנה החדשה במעונם של בכירי המדינה, פתחה המשלחת אמש (שני) בלשכתו של הרמטכ"ל המיועד יואב גלנט.

האלוף גלנט קיבל את פני החב"דניקים באהדה מופגנת. הוא חבש כיפה לראשו, האזין לתקיעת השופר המסורתית וקיבל לידיו בשמחה את צנצנת הדבש המסורתית פרי ידיה של 'כוורת שניאורסון' בכפר חב"ד.

כתשורה לשנה החדשה, בה יתחיל הרמטכ"ל הנבחר לכהן בתפקידו החשוב, העניקו לו חברי המשלחת את הספר "נביא מקרבך" של פרופ' ירמיהו ברנובר, אודות מנהיגותו, דרכו ושיטתו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל.

בסיום איחלו לגלנט את מיטב הברכות והאיחולים לשנה טובה בכלל ולהצלחה בתפקידו הרם בפרט.

משלחת המבקרים כללה את יו"ר איגוד בתי חב"ד בהודו - פרופ' הרב שלמה קאליש, מנהל פורום מנהלי מוסדות חב"ד - הרב שניאור גורפינקל, מנהל בית אגו"ח 770 כפר חב"ד - הרב ישראל שלום מיידנצ'יק, הרב אברימי מיידנצ'יק 'שר החוץ החב"די', ומנהל "אור לחייל" - הרב מנדי אופן.

מי שהתחיל בפעילות זו, של איחולי שנה טובה בלשכותיהם של בכירי הממשל, הצבא והכלכלה, היה יו"ר אגודת חסידי חב"ד הבלתי נשכח, הרב שלמה מיידנצ'יק ע"ה, שזכה לעידודים רבים והוראות מהרבי מליובאוויטש על פגישותיו עם אישי הציבור מכל גווני הקשת.





































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}