כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

תכלה שנה וקללותיה: חביליו התפטר ממשרתו

סוף עידן בעיריית ירושלים: היועץ המשפטי לעירייה, יוסי חביליו, הודיע היום על התפטרותו • הנציגים החרדים שסבלו מנחת זרועו, הביעו סיפוק מהתפטרותו • העירייה מוסרת בתגובה: "ההתפטרות התקבלה"

תכלה שנה וקללותיה: חביליו התפטר ממשרתו
אליהו הלוי

סוף עידן בעיריית ירושלים: היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, עו"ד יוסי חביליו הגיש הבוקר מכתב התפטרות מתפקידו. נציגי הציבור החרדי בירושלים ובעירייה שמחים על החלטת חביליו שנלחם לא מעט עם הציבור החרדי בתקציבים ובמאבקים עקרוניים שונים.

חביליו שימש בתפקיד עוד מימי כהונתו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי כבר אז נחשב למסוכסך עם הציבור החרדי בתקציבים למוסדות החרדיים בעיר. אחד מהתקופות השחורות של חביליו עם הנציגים החרדים היה כשהתעקש לקיים את מצעד הגאווה בעיר, ההחלטה שהתקבלה בסופו של דבר בבית המשפט.

היחסים העכורים בין היועץ לראש העיר המשיכו גם בתקופתו של ראש העיר הנוכחי, ניר ברקת. השניים הסתכסכו בעיקר על רקע דרישתו של חביליו לאטום לאלתר את בית יהונתן שבשכונת סילוואן, בו מתגוררים יהודיים בניגוד לחוק, בעוד ברקת עשה כל שביכולתו על מנת לעכב את הצו.

חביליו שימש בתפקיד שאינו קצוב בזמן מה שהביא את פליאתם של חברי המועצה החרדים בעירייה עם הגשת מכתב ההתפטרות הבוקר. כניסת מועד התפטרותו של חביליו תיכנס לתוקף בחודש מארס כפי שמצוין במכתב ההתפטרות.

מעיריית ירושלים סירבו להגיב להתפטרותו של חביליו מלבד התגובה כי "ההתפטרות התקבלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}