כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בני-ברק: האבטחה תתוגבר ביום הדין

סיורי האבטחה המופעלים בשבתות ובמועדי ישראל באמצעות נכרים, יתוגברו בימי ראש-השנה • ראש העיר הדגיש בטקס לקראת השנה החדשה: כל פונה חייב לעשות זאת רק לאחר היתר-הלכתי • וגם: כך נערכות חברות התחבורה-הציבורית לקראת עומסי החגים בעיר התורה

ביאום מלא. רכב סיור של עיריית בני-ברק
ביאום מלא. רכב סיור של עיריית בני-ברק

ראש עיריית בני ברק יעקב אשר, ערך היום (ג') מפגש חגיגי לחברי מועצת העירייה לקראת השנה החדשה.

לאחר מילים יפות של סיכומי שנה, בישר אשר לחברים, כי סיורי האבטחה של נכרים מטעם המוקד העירוני ואגף שירותי חירום של עיריית בני-ברק, יתוגברו בימי ראש השנה, כדי לאפשר לתושבים מענה אבטחה לנושאי חירום.

הוא ציין, כי סיורי האבטחה מופעלים בשבתות ובחגים על-ידי מאבטחים שאינם יהודים, כאשר לפני כניסת השבת או החג נקבעת פגישת תיאום בינם לבין קצינים במשטרת מרחב דן להצגת הבעיות ודרכי פיתרונן.

לקראת ימי החג הוחלט להפעיל שלושה רכבי סיור בכל אזורי העיר, כדי להגביר את הפיקוח והאבטחה וכדי לתת מענה לתושבים בנושאים דחופים, כאשר מודגש שהפונים לסיירים יעשו זאת לאחר ששאלו מורה הוראה על ההיתר ההלכתי שבפניה זו.

בהמשך המפגש, התייחס אשר להיערכות העירייה לקראת עומס החגים בתחבורה הציבורית.

חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ופיתוח של העירייה נפגש עם נציגי שלוש החברות הגדולות: אגד, אגד תעבורה וסופרבוס, ובפגישה הובהר, כי כל החברות ערוכות, לפי ניסיון העבר, לספק את הביקושים לפי הנתונים שבידי החברות.

כך, למשל, חברת "אגד" תפעיל גם תחנה ברחוב חזון-אי"ש, בסמוך למגדל המים. לחסידות ויז'ניץ יהיו הסדרים, הן לירושלים, לאשדוד ולאלעד ע"י תחנות מיוחדות בהתאמה לזמניהם.

כן הודיעה חב' סופרבוס שבשלושת הימים שבין יום-הכיפורים לחג הסוכות היא מתכוונת להעביר את אוטובוסי החברה דרך רחוב הרב דסלר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}