כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"חבר'ה, בואו לבית שמש, יש פה מקום לכולם" • משה אבוטבול מסכם שנה

את הבמה והמיקרופון שהעניק לו צוות 'בחדרי חרדים' על מנת שיסכם את השנה הפוליטית בעירו - ניצל ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, כדי לקרוא לכל הציבור החרדי לבוא לבית שמש • "זה לא יעזור לכל אלה שהתנגדו לבנייה כאן, אנחנו נמשיך לפתח עבור כולם"

"חבר'ה, בואו לבית שמש, יש פה מקום לכולם"  • משה אבוטבול מסכם שנה

גם משה אבוטבול, ראש העיר שכל כך הרבה עיניים נתלו בו בכל הקשור לעתיד הדיור החרדי, מסכם בימים אלו שנה משלו.

בלשכתו הפשוטה והישנה שבבניין המיושן של עיריית בית שמש, מקבל אותנו משה אבוטבול. ניכר עליו שהוא עייף, ומאחוריו שנה מתישה במיוחד.

האופוזיציה הפנימית בעיר, רואים עליו, לא עושה לו חיים קלים. אבל הוא נאבק, מתמודד, ממשיך לפתח את העיר לכיוונים אותם הוא רואה לנכון, ומנסה שלא להיות מופרע על ידי אותם גורמים מיליטנטיים שעושים הכל על מנת לטרפד את מהלכיו.

העיר הזאת ממשיכה ותמשיך להיבנות", מצהיר אבוטבול בפתח השיחה. "יש אנשים שחשבו שגונבים להם את העיר בין האצבעות. אבל גם הם מבינים כבר היום שהעיר תתפתח רק על ידי בניית דירות נוספות בעיר.

"אני מנצל את ההזדמנות לקרוא לכולם לבוא לגור בבית שמש. יש כאן פוטנציאל מצוין לצעירים, יש כאן מערכת חינוך מצוינת לכל הגוונים והחוגים. חסידים, ליטאים וספרדים", אומר אבוטבול.

"יש כאן הכל בנמצא, הכל קיים כאן בתוך העיר. הסיבה הטובה ביותר לכל יהודי שרוצה לבוא לגור כאן, קיימת כאן. יש כאן אנשים טובים, אווירה טובה" מסכם אבוטבול את קריאתו הנרגשת.

צפו בראיון המלא:

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}