כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בני-ברק: 10 קטנועים לשמירה על נקיון העיר

הקטנועים החדשים מיועדים למנהלי אזורים ולפקחי תברואה, כדי לשפר בכך את נגישותם והגעתם לאזורים השונים בעיר • באזורים עם עומס תוצבנה מכולות מיוחדות לזבל

בני-ברק: 10 קטנועים לשמירה על נקיון העיר
מנח זרקא

במסגרת ההערכות הנרחבת של אגף התברואה לקראת החגים, וכחלק מפעילות השיפורים והשדרוג בכל ימות השנה, הושק בימים אלו צי של עשרה קטנועים חדשים ומשוכללים לרשות האגף, בעלות כספית של למעלה מ-200,000 שקלים חדשים.

טכס ההשקה התקיים בהשתתפות הרב יעקב אשר, ראש העיר; הרב מאיר יהודה מרמורשטיין, חבר מועצת העירייה וראש אגף התברואה, ונתנאל נחום, מנהל האגף, כחלק מיום עיון מקיף בנושא שירות לתושב במרכז העשיה, שנערך לכלל עובדי האגף.

הקטנועים החדשים מיועדים למנהלי אזורים ולפקחי תברואה, כדי לשפר בכך את נגישותם והגעתם לאזורים השונים בעיר, ובכך לפתור בעיות ולענות על צרכים שונים בתחום התברואה ביתר מהירות וביתר יעילות.

יום העיון לעובדים אורגן ע"י משרד שילובים - מגדולי המשרדים בתחום הייעוץ הארגוני, והעובדים שמעו סקירות והרצאות מפי מומחים על דרכים לשיפור השירות והיחס לציבור הפונים, וגם כאשר יש צורך ברישום דוחו"ת יש לעשות זאת כהכרח שלא נמצאה דרך אחרת ממנו.

הרב יעקב אשר, ראש העיר הדגיש בפני המשתתפים, כי המגמה העירונית היא שילוב של אווירת חג לתושבים ולאורחים, כראוי לעיר בני-ברק, ובד בבד, הקפדה על, שאכן, לא תופר אווירה זו באי שמירה על נקיון העיר ובפגיעה בסדר הציבורי ובפגיעה במעבר בטוח להולכי רגל.

הרה"ג רבי ישראל ארנטרוי, רב בית-הכנסת הגר"א בבני-ברק, השמיע משא מרתק בנושאים שבין אדם לחברו והדגיש את חשיבות ההתייחסות ההוגנת והמכובדת לזולת ותחושת האחדות של כלל תושבי העיר, בבחינת "אתם ניצבים היום כולכם" ש'היום' הוא כנאמר בזוהר הקדוש שהכוונה לראש השנה ולזה צריכים להיות "כולכם" מאוחדים ומלוכדים.

הנהלת האגף פנתה בקריאה מיוחדת לתושבים לקראת החגים להקפיד על שמירת הניקיון בסביבות הביתנים ולהודיע למוקד העירוני "106" על כל חריגה ועודף פסולת. בתקופה זו גם ינוקו הרחובות, מידי יום, ותהיה אכיפה על גרוטאות ומכולות בניה שלא תפונינה בזמן שנקבע בפרסומים.

באזורים שיש בהם עומס כאזור קריית ויז'ניץ, שמלבד אלפי תושביה יש בה גם אורחים רבים מחו"ל, ובאזורים נוספים תוצבנה מכולות מיוחדות שתפונינה בסמוך לכניסת החג, כדי למנוע הצטברות בחג עצמו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}