כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

האם אלי ישי יוכל לבנות מרפסת בדירתו?

שר הפנים, במקרה גם אזרח ישראלי לגטימי, מבקש להרחיב את ביתו ולבנות מרפסת • הבקשה נתקלת בסרוב של השכנים והתייפיפות של גורמים בעירייה הטוענים: "יש ניגוד עניינים, אנחנו כפופים לשר הפנים"

אלי ישי. צילום: פלאש 90
אלי ישי. צילום: פלאש 90

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית ירושלים אמורה לדון מחר בבקשתו של שר הפנים אלי ישי לאשר תוספת בנייה בדירתו הפרטית ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף. בנוסף תדון הוועדה בהתנגדות שהגישו לעניין צמד שכניו של ישי.

לפי העיתון 'מעריב', גורמים משפטיים בעירייה אמרו, כי קיים חשש לניגוד אינטרסים בדיון זה, כיוון שהוועדה כפופה מיניסטריאלית למשרד הפנים ולשר הממונה, אלי ישי בעצמו. מאידך, העלו גורמים אחרים את השאלה האם ייגרע חלקו של שר הפנים מכל אזרחי ישראל, רק בשל העובדה שהוא נושא בתפקיד. "הוא אזרח לגיטימי כמו כל אחד", אמרו.

גורם בעירייה אמר: "הבקשה מעמידה את חברי הוועדה במצוקה. תראו לי מישהו שלא יאשר לממונה עליו את בקשתו. זה כמו שהשר לביטחון פנים יבקש מהמפכ"ל רישיון לקיים הפגנה. נראה לך שהוא לא יקבל אישור?"

שכניו של ישי מתנגדים להרחבה, בטענה כי תוספת הבנייה תמנע מקרני השמש להגיע לדירותיהם ותחשיך אותן. הם אמרו באמצעות עורך דינם כי מדובר בשכונת מגורים צפופה מאד, ועל כן באם שטח המרפסת יוקטן, הם יסירו את התנגדותם.

אלי ישי מסר ל'מעריב' בתגובה: "הבקשה הוגשה לפני חמש שנים ולא רציתי להיות מעורב בתהליך. אמרתי לנציגים שלי שלא יהיו חלק מהוועדה. אחד השכנים התנגד, והגענו לפשרה לפיה אני מסכים שגם הוא יבצע תוספת בנייה בדירתו הפרטית. הגשתי כעת תוכנית הרבה יותר מצומצמת שמוסכמת על כל הצדדים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}