כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מעמד 'התיקון הכללי' באומן אתם תראו את זה ב'בחדרי חרדים'

רבבות צפויים להשתתף במעמד ה'תיקון הכללי' באומן, באמצעות שידור-חי שיועבר למוקדים ברחבי העולם בעיני רבבות עולי אומן, זהו שיאו של המסע לראש השנה, והמעמד היחיד בו משתתפים הנוסעים כולם, מכל העדות אתר 'בחדרי חרדים' יעביר את המעמד בשידור חי כל הפרטים

מעמד התיקון הכללי. ארכיון בחדרי חרדים
מעמד התיקון הכללי. ארכיון בחדרי חרדים

אומן הוא שם של עיר באוקראינה, שעצם הזכרתה מעבירה רטט בלבבות של רבבות חסידי ברסלב בכל העולם, ובלבבות של רבבות נוספים ששהו פעם אחת או יותר בעיר הזו בימי ראש השנה.

מבין שלל החוויות הרוחניות שלהן זוכים העולים לאומן – על מעמד אחד מצביעים כל העולים ומציינים אותו כשיא השיאים: זהו מעמד התיקון הכללי ההמוני הנערך בסביבות קברו של רבי נחמן מברסלב זי"ע, בכיכר של רחוב פושקינה באומן.

המעמד נערך בשנים האחרונות מדי ערב ראש השנה, בשעה 12, וזהו המעמד היחיד בו משתתפים ואשר לו שותפים כל העולים לאומן, מכל החוגים והעדות, ללא יוצא מן הכלל.

במעמד אומרים ההמונים את עשרת פרקי 'התיקון הכללי' שנבחרו על ידי מוהר"ן מברסלב זי"ע עצמו, בצירוף תפילת רבים מרטיטה להצלחת עם ישראל ולישועתו.

על פי הערכות במעמד משתתפים קרוב ל-150.000 איש, יחד עם הרבים המצטרפים לתפילה במוקדי השידור השונים ברחבי העולם.

השנה ייערך המעמד ביום רביעי, ערב ראש השנה, בשעה 12:00, ליד הציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א, ויועבר בשידור ישיר לעשרות מוקדים ברחבי העולם.

בארץ ישודר המעמד ב'בית יעקב הישן' בירושלים, בהר מירון, ובכל מוקדי 'דר וסוחרת' ברחבי הארץ.

אתר 'בחדרי חרדים' יעביר את המעמד בשידור ישיר, בערב ראש השנה בשעה 12:00 בצהריים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}