כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בן 5 נפצע בינוני בתאונת פגע וברח בירושלים

הילד, בנו של מו"צ ב'העדה החרדית', נמצא מוטל על הכביש, לאחר שנפגע מרכב • חצה הכביש לבדו, בדרכו לגן, לא במעבר חציה • פונה במצב בינוני, עם פגיעות בבטן ובראש, ל'הדסה עין כרם' • המשטרה מחפשת הפוגע: רכב מסחרי בצבע לבן • מתנדב 'איחוד הצלה' שטיפל בילד: "למה הוא ברח? אם היה מספר מה קרה, זה היה יכול לשפר את מצב הילד"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ברחוב יוסף בן מתתיהו בשכונת מקור ברוך בירושלים נמצא היום (ה) בבוקר, ילד כבן 5 - בנו של הרב יחזקאל לינדר, מו"צ ב'העדה החרדית' - כשהוא מוטל על הכביש, ככל הנראה לאחר שנפגע מרכב. כונני איחוד הצלה ומד"א טיפלו בילד, והוא פונה במצב בינוני, עם פגיעות בבטן ובראש, לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

מבדיקת בוחני התנועה של משטרת ירושלים עולה, כי רכב מסחרי בצבע לבן פגע בילד, שחצה את הכביש לבדו, בדרכו לגן הילדים, שלא במעבר חציה. הרכב הפוגע נמלט, והחקירה לאיתורו נמשכת.

יצחק, מתנדב 'איחוד הצלה': "קיבלתי קריאה בביפר על ילד שככל הנראה נפצע מרכב, ומדמם מהראש. הגעתי במהירות למקום, שם מצאתי ילד כבן 5 כשהוא יושב על המדרכה ברחוב יוסף בן מתיתיהו, קצת מעל רחוב רש"י. הוא היה במצב אפאטי, ודימם מהראש. לאחר איבחון ראשוני אובחנה פגיעת ראש. הגשנו לילד טיפול רפואי ראשוני, ונסיון לעצור את הדימום בראשו. חיברנו לו חמצן, והוא פונה במצב בינוני פלוס לבית החולים.

"לאחר דקות ספורות ראיתי אשה מגיעה, היסטרית ובוכיה, מסתבר שזאת האמא. אחת השכנות שזיהתה את הילד, הלכה והזעיקה אותה מביתה".

המתנדב ממשיך, כשהוא טעון: "למה הוא ברח? אם הוא רק היה יכול לספר מה קרה, זה היה יכול לשפר את מצב הילד, אילו היינו יודעים אם הילד איבד את הכרתו, כמה זמן הילד שכב כך..."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}