כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

חלמי"ש יוצאים "לשבור את ההקפאה!"

באגודת חלמי"ש, חרדים למען יהודה ושומרון, לא ממתינים לנתניהו: כבר בימים אלו, חודש לפני פקיעת מועד תום גזירת ההקפאה, הם יוצאים בקמפיין מיוחד • דובר חלמי"ש: "לזוגות צעירים אין היכן לגור!"

חלמי"ש יוצאים "לשבור את ההקפאה!"

באגודת חלמי"ש, חרדים למען יהודה ושומרון, לא ממתינים לנתניהו: כבר בימים אלו, חודש לפני פקיעת מועד תום גזירת ההקפאה, הופתעו תושבי ביתר ועמנואל לגלות כי בכניסה לעירם נתלו שלטי ענק ועליהם הכיתוב: "לשבור את ההקפאה!"

כשהגיעו מדביקי השלטים למודיעין עילית, נתקלו בהתנגדותם של אנשי הביטחון העירוניים. "במקום שהעירייה תעבוד יחד איתנו, הם פועלים נגדנו", אומרים הפעילים. "כך נהגו גם כאשר פירקו את אוהל המחאה שהצבנו לפני כשנה על ראש גבעה בעיר. וכי האינטרס של קברניטי העיר הוא לא המשך תנופה ובנייה?! האם השלט הזה הוא נגדם?!".

בשיחה עם יו"ר אגודת חלמי"ש, יצחק פרידמן, הוא מסביר: "מחד, קיימת מצוקת דיור חריפה שלא נודע כמותה. לזוגות צעירים אין היכן לגור, והמוני זוגות מתגוררים במחסנים ובמרתפים, והמצב רק מחמיר. כל הוועדות שהוקמו בציבור החרדי לשם כך כבודם במקומם מונח, אך אין ספק שהפיתרון הברור הפשוט והכל-כך מתבקש הוא של בנייה מאסיבית של אלפי ועשרות אלפי יחידות דיור – והפיתרון נמצא כאן אצלנו, לצידינו, גם אם זה מעבר לקו הירוק". פרידמן יוצא נגד חברי הכנסת החרדיים, שלדבריו "אינם עושים די כדי למנוע את רוע הגזירה".


במהלך השבועות האחרונים החלו בחלמי"ש לארגן קמפיין החתמה, שהופעל בידי פעילים בשיטת 'חבר מביא חבר'. בשלב הבא, ולאחר שיגיעו לכמות מסוימת של חותמים, יחל הקמפיין הגדול של ימי ההחתמה, שבמהלכם יתפרסו פעילים בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ להחתמה ויחולק חומר הסברה.

בחלמי"ש רואים קשר ישיר בין נסיעתו של נתניהו לארה"ב לבין הפיגוע הרצחני שאירע באזור חברון. "המציאות ההיסטורית הוכיחה שכאשר מוותרים לערבים, הם משיבים לנו בפיגועים. מסירת שטחים לערבים מביאה, בתמורה, רקטות וקסאמים. לפני הגירוש מגוש קטיף, כשחילקנו עלוני הסברה בבית כנסת מסוים באשדוד, בהם נכתב שהקסאמים יגיעו לאשקלון ואשדוד, וחייבים למנוע האסון, היו כאלו שלעגו, וכי יתכן שקסאמים יגיעו עד אשדוד?? הרי זו 'קיצוניות' לומר כך. בעופרת יצוקה נוכחו הכול לדעת עד כמה צדקו דברינו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}