כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

השר ישי: "הפיגוע מוכיח - שיחות השלום ייכשלו"

יו"ר תנועת ש"ס: "דעתו של מרן מאור ישראל שליט"א הייתה ונותרה: ש"ס נגד הקפאת הבנייה בכל רחבי ארץ ישראל" • "נניח ואבו מאזן יסגור איתנו הסכם עם ויתורים כואבים, יבוא החמאס ויחדש הפיגועים, אז מה הועלנו?!"

אלי ישי. צילום: פלאש90
אלי ישי. צילום: פלאש90

"דעתו של מרן מאור ישראל שליט"א הייתה ונותרה: ש"ס נגד הקפאת הבנייה בכל רחבי ארץ ישראל". כך אמר יו"ר תנועת ש"ס, השר אליהו ישי, עוד לפני היוודע הפיגוע הנורא בו נטבחו ארבעה יהודים הי"ד, בראיון ל'יום ליום'.

השר ציין, כי מתחילת הדרך הורה הגר"ע יוסף לתנועת ש"ס להתנגד להקפאת הבנייה בכל רחבי ארץ ישראל, וכי אין ולא היה שום שינוי בהכרעתו לפני כתשעה חודשים.

עוד אמר השר ישי, כי הפיגוע רק מחזק את טענתו לכל אורך הדרך, כי שיחות שלום לא יובילו לשום מקום, משום שהחמאס הוא זה ששולט בשטח ולא ייתן לרשות הפלשתינית להגיע להסכם.

"נניח ואבו מאזן יסגור איתנו הסכם עם ויתורים כואבים ומרחיקי לכת, יבוא החמאס ושאר ארגוני הטרור ויחדשו את הפיגועים, אז מה הועלנו בכך?! אנחנו חייבים לעמוד על העקרונות שלנו ולעולם לא להתפשר עליהם: הפסקה מוחלטת של הטרור, הכרת במדינת ישראל כמדינה יהודית, הפסקת מסע ההסתה, ובעיקר שום תנאי לפני פתיחת מו"מ - ולבטח שלא התנאי של הקפאת הבנייה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}