כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ישועה איטית: מטוס 'קופת העיר' התעכב 5 שעות בנתב"ג

שורת טעויות ותקלות עיכבה את מטוס הצדקה של 'קופת העיר' במשך 5 שעות בנמל התעופה בן גוריון • תחילה היה זה נוסע נוסף שהתגלה על המטוס. אחר כך הייתה זו מזוודה של נוסע שרצה לרדת - ועיכבה שעה ארוכה את המטוס מלהמריא

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

במסגרת מבצעי סוף השנה של קופות הצדקה השונות, אמור היה להמריא הבוקר (ה') מטוס של קופת הצדקה 'קופת העיר', כשעליו רבנים ואדמו"רים, שיצאו לתפילה בקברי צדיקים באוקראינה ועל קברו של הבעש"ט במעז'יבוז.

הטיסה תוכננה לשעה 07:00 בבוקר, ואנשי 'קופת העיר' שכרו מראש מטוס ייעודי שייקח את 116 המתפללים למסע המיוחד.

אלא שדקות ספורות לאחר שהתיישבו במטוס - התגלתה תקלה. המטוס, שנשכר על ידי הקופה מכיל לכל היותר 116 נוסעים, ומבדיקה שערכו אנשי צוות המטוס התברר כי על המטוס ישנם 117 אנשים, מה שלא איפשר את המראת המטוס. הדיילים החלו בבדיקה פרטנית של כל נוסע ונוסע, מה שארך שעה ארוכה.

לאחר שהמטוס בושש מלהמריא, החליט אחד מהנוסעים לרדת מהטיסה. על פי החוק, חייבים אנשי הצוות להחזיר לו את מזוודתו הנמצאת בתא המטען של המטוס, והבלבול שממילא חגג, עיכב את המטוס עוד שעה ארוכה.

יצויין, כי המטוס שנשכר הוא מחברה אוקראינית העושה את המסלול מתל-אביב לקייב לראשונה, מה שלא הוסיף למקצועיות הדיילים המבולבלים.

לאחר כחמש שעות, בערך בשעה 12:00 בצהרים המריא המטוס לדרכו, כשהנוסעים היושבים על סיפונו מקווים שהתקלות שהיו, נמצאים הרחק מאחוריהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}