כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בעקבת הגינויים: אבטחה סביב בית הגר"ע • פרסום ראשון

בעקבות הגינויים בארץ ובעולם על דברי הגר"ע יוסף כנגד העומד בראש הרשות הפלשתנאית, החליטו בבית הרב שלא לקחת סיכנים ולהציב אבטחה צמודה סביב ביתו של הרב • החל מהיום יעמדו המאבטחים בסמוך לבית, ברחוב הקבלן 45

בעקבת הגינויים: אבטחה סביב בית הגר"ע • פרסום ראשון

כלי התקשורת לא מפסיקים לרגע לעסוק בהתבטאות הגר"ע יוסף בשיעורו במוצאי שבת, בקשר לעם הפלשתינאי. כזכור, אמר הגר"ע: "שייתמו אויבינו ושונאינו, אבו מאזן וכל הרשעים האלה, שיאבדו מן העולם. יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר, בהם ובפלסטינים האלה, רשעים צוררי ישראל".

עד כה הקפיד הגר"ע, שלא להתבטאות בכל הנוגע למשא-ומתן. עוד לפני כ-20 שנה קבע הרב יוסף כי יש לחתור לשלום גם במחיר ויתורים כואבים, במסגרת עקרון העל של ההלכה היהודית - פיקוח נפש.

בתגובה לשאלות התקשורת לגבי דברי הגר"ע יוסף, נמסר מלשכת ראש הממשלה: "דברים אלה אינם משקפים את גישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא את עמדתה של ממשלת ישראל. ישראל באה למשא ומתן מתוך רצון להתקדם עם הפלשתינים להסכם שישים קץ לסכסוך ויבטיח שלום, ביטחון ויחסי שכנות טובים בין שני העמים".

אם לא די בכך, גינויים לדברי הגר"ע יוסף נשמעו גם מכיוון ארצות הברית והרשות הפלשתינאית, שהגדירו את הדברים כהטפה לרצח עם, וכדאי בזיון וקצף.

בבית הגר"ע יוסף שמעו את הגינויים הבין לאומיים, והחליטו שלא לקחת סיכונים מיותרים. ביממה האחרונה, הוצבה סביב ביתו של הרב אבטחה מתוגברת של חברת אבטחה פרטית שנשכרה במיוחד לצורך כך.

בני ביתו של הרב שחוששים שהגינויים יביאו אי מי לעשות מעשה, והחליטו כאמור לשכור אבטחה צמודה מסביב לביתו של הרב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}