כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

אמבולנס של זק"א בשרות המאבק בזמרים החסידיים • חשיפה

המאבק ברחובות נגד הופעתו של יעקב שוואקי הערב, נוהל על-ידי נהג של זק"א, מתוך אמבולנס שנתרם בכספי צדקה לארגון • יהודה משי זהב מופתע: "הנהג ינזף" • האחראי על מערך האמבולנסים: "העיקר שתכתוב את המילה זק"א כמו שצריך"

אמבולנס של זק"א. צילום ארכיון
אמבולנס של זק"א. צילום ארכיון



הערב (ב) יתקיים ברחובות המופע שהוקע על ידי רבני העיר של הזמר יעקב שוואקי. בשבועות האחרונים ביקשו רבני העיר מהזמר שלא יופיע באולם מעורב, ללא הפרדה, בעירם, אך נענו בתשובות מזלזלות מצד הזמר ואנשיו.

כפי שדווח כאן 'בחדרי חרדים', העיר רחובות כוסתה בימים האחרונים במודעות מטעם רב העיר ורבני השכונות, אליהם מצטרפים פעילים שונים המסתובבים בעיר ומפצירים בתושבים שלא להגיע להופעה, הנערכת בחסות העירייה, בראשות רחמים מלול.

היום אנו חושפים כי אחד ממנהלי מטה המאבק ברחובות, אביש ויזל, מבצע את הפעילות באמצעות אמבולנס של ארגון זק"א, בו הוא משמש כנהג.

במהלך השבועות האחרונים הסתובב האמבולנס של זק"א בחוצות העיר, עם כרוז מיוחד המתריע שלא להגיע להופעה. כמו כן בוצע בו שימוש לצורך הפצת הפאשקווילים בריכוזים החרדים.

הנדיבים שתרמו את כספי הצדקה שלהם לאמבולנס של זק"א במטרה לסייע ליהודים, ודאי לא תיארו לעצמם שהוא יהפוך ככלי שרת לצורך מאבק, שהם רחוקים ממנו כרחוק מזרח ממערב. הדבר מפתיע במיוחד לאור העובדה שלא מכבר התקיים אירוע הצדעה לפעילות הארגון, בהשתתפות מיטב הזמרים החסידיים.

את תגתובתו של ויזל השוהה כעת בחו"ל, לא ניתן היה להשיג.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א הביע פליאה לנוכח פניית כתב האתר: "מצחיק הוא שבדיוק רגע לפני שהתקשרת קיבלתי טלפון מידיד ברחובות ששאל אותי אם יש לי דרך כיצד לסייע במכירת הכרטיסים. כמובן שאין לזק"א כל קשר לעניין הזה, זו יוזמה פרטית של אותו נהג. מדובר בעניין חמור, ובאם אכן יתברר שהעניין נכון, הוא יינזף".

דובי ויסנשטרן, האחראי על מערך האמבולנסים של הארגון, לא מתרגש במיוחד משימוש בכספי צדקה לצרכי מאבקים, ובתגובה לפניית 'בחדרי חרדים' אמר: "העיקר שתכתוב את המילה זק"א כמו שצריך בכתבה".

תגובת אביש ויזל: זו הייתה יציאה חד פעמית

א. מדובר בכתבה מלאה בשקרים לשון הרע רכילות וכל החשיפה אינה חשיפה. זו היתה יציאה חד פעמית לבקשת רב ברחובות ולא ידעתי עד ששמעתי את ההכרזה מפי המכריז במה המדובר.

ב. אין לי דבר נגד עיריית רחובות ונגד הזמר שוואקי ולי אישית לא הייתה נגדם ישירות שום פעילות שהיא ולא שבועות ולא פשקווילים כלל וכלל כל זה דברי שקר והבל ולשון הרע. זק"א רחובות
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}