כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מכה שלא כתובה בתורה: הרב אמנון יצחק בטקס מלקות

בטקס מיוחד שערך בנוכחות "בית דין", קיבל הזמר ארז יחיאל, חוזר בתשובה, 39 מלקות משוט עשוי עור. • לאחר הטקס, הרב מחל לו על עוונותיו, והוא הותר לבוא בקהל • "טאליבן זה כאן", הכתירו העיתונים את הטקס הבוקר בכלי התקשורת

טקס המלקות במעמד הרב אמנון יצחק
טקס המלקות במעמד הרב אמנון יצחק

מלחמתו של ר' אמנון יצחק בזמרים החסידיים מגיעה היום למחוזות הזויים במיוחד: בטקס מיוחד שערך בנוכחות "בית דין", קיבל הזמר ארז יחיאל, חוזר בתשובה, 39 מלקות משוט עשוי עור.

הרב יצחק יצא לאחרונה למלחמת חורמה כנגד זמרים חסידיים המופיעים במופע מעורב. השבוע, פרסמנו כאן ב'חדרי חרדים' שיחה שלו עם הגראי"ל שטיינמן שסרב להצטרף לעניין ופטר את המרצה בחיוך בלבד.

בבית הדין השתתף גם הרב בן ציון מוצפי, כאשר הדיון כולו תועד במצלמה, וכלל וידוי. "לאחר טקס המלקות מותר יהיה לשמוע את הזמר ולהזמינו לאירועים", נאמר בטקס.

הרב מוצפי הציג רצועה שהכין אביו זצ"ל מעור שור וחמור ומסר אותה לשליח בית הדין כדי שיעניק מלקות לזמר. הוא הנחה אותו לעמוד סמוך לעמוד ולומר את פסוקי "והוא רחום".

במהלך טקס המלאות אמר ארז יחיאל: "הריני מקבל על עצמי מלקות ארבעים חסר אחת (39) על כך מה שחטאתי, עוויתי ופשעתי מיום שנבראתי ועד היום הזה. ויהיה רצון שיהיו לי המלקות האלה כפרה ויוּסרו ממני כל מיני מקטרגים וכל מיני חטאים עוונות ופשעים, ואהיה נקי וטהור בעולם הזה ובעולם הבא".

הטקס זכה לחשיפה תקשורתית רחבת היקף בעיתונות הישראלית, "טאליבן זה כאן", הכתיר העיתון 'ידיעות אחרונות' את הטקס בכותרת ענק.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}