כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

שליט חוגג 24; יהודים נרצחו ביריות • סיכום אירועי השבת

מתח בארצות הברית: שלושה יהודים ממוצא איראני נרצחו בלוס אנג'לס על ידי אלמוני, והרקע למעשה אינו ברור • משפחת שליט מציינת יום הולדת חמישי של גלעד בשבי • ופלשתינים ניסו לחדור לישראל • סיכום מיוחד

שליט חוגג 24;  יהודים נרצחו ביריות • סיכום אירועי השבת

צעיר כבן 20 שישב במסעדה בכפר ראמה שבגליל, נורה למוות מרכב חולף. רופא קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות לאיתור הרוצחים שנמלטו מהמקום.

ברחוב הגלבוע בתל אביב נמצא גבר כבן 70 כשעליו סימני אלימות וללא רוח חיים. המשטרה פתחה בחקירה.

במרכז רים בערבה התקבלה קריאה על בן שנה וחצי שהובא במצב קשה לאחר שנפגע מרכב, הילד פונה במצב אנוש באמצעות מסוק תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה. לפני זמן קצר הוא נפטר מפצעיו.

בנחל התננים סמוך למעגן מיכאל שבשרון, הותקף צעיר כבן 20 ע"י כלב שנשך אותו בכל חלקי גופו, צוות מד"א פינה את הצעיר במצב בינוני לבית החולים הלל יפה בחדרה.

בעוספיה נדקר צעיר בן 19 בגפיו התחתונות, פונה באורח בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה.

ברחוב יוספטל פינת רחוב צה"ל בקרית ים אירעה תאונת דרכים, הולכת רגל כבת 50 נפצעה בינוני ופונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בקרית ביאליק הותקפה בת 47 ברחוב עפרוני, נפצעה באורח בינוני.

ברחוב צייטלין בקרית חיים נדקר בן 47 בגבו, פונה במצב בינוני לבית החולים.

משפחתו של החייל החטוף מציינת לו יום הולדת 24, החמישי בשבי החמאס. אלפי בני אדם הגיעו למאהל המחאה מול בית רה"מ בי-ם, על מנת להביע תמיכה.

מספר פלסטינים חשודים התקרבו לעבר גדר המערכת סמוך למעבר ארז ליד רצועת עזה, החיילים קראו להם להתרחק לפי הנוהל וכשלא נענו, נאלצו לירות לעבר פלג גופם התחתון. החיילים זיהו כי לפחות אחד מהפלסטינים נפגע, אך לא ידוע מה מצבו ומה עלה בגורלו.

ארה"ב לוס אנג'לס: שלושה יהודים נרצחו ביריות. היהודים שנולדו באיראן, שניים מהם אחים, נרצחו בדירה בשכונת ווסט הוליווד שבלוס אנג'לס. השכנים בבניין דיווחו כי שמעו קולות ירי וכשהאחראי על הבניין ניגש לבדוק את המקרה מצא את דלת הדירה פתוחה והקורבנות כבר היו ללא רוח חיים. השלושה היו חברים פעילים בקהילה היהודית של יוצאי איראן בלוס אנג'לס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}