כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"זה עונש על כך שהתראיינתי", זעם אריה דרעי

ראיון שהעניק אריה דרעי לאתר חב"די סולף על ידי ערוץ 2, שהוציא משפט מהקשרו, וכמעט גרם למלחמת עולם בש"ס • דרעי שמע איך הוצג המשפט בצורה מעוותת - וזעם: "מצער אותי מה שעשו", אמר בראיון ל'קול חי' • האזינו

מתחרט שהתראיין. אריה דרעי (צילום: פלאש 90)
מתחרט שהתראיין. אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, חווה אתמול על בשרו את כל מה שרע בלהיות נינוח בראיון: כתב אתר האינטרנט 'חב"ד און ליין' ראיין את דרעי, שהיה נינוח, והתבטא בשורת נושאים שעמדו על הפרק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האתר החב"די שלח את הראיון במלואו ל'חדשות 2', שם בחרו להוציא משפט מהקשרו מתוך הראיון ולחולל סערה זוטא.

בכותרות המהדורה המרכזית של 'חדשות 2' הוצג המשפט בצורה מעוותת, בה כביכול "תקף" דרעי את מאבקו של ישי כנגד העובדים הזרים. כותרת הכתבה הייתה, איך לא, "דרעי נגד ישי". במהלך קטע הווידאו נראה דרעי אומר: "אני לא רואה איך מעלים על מטוס 400 ילדים ושולחים אותם מהארץ".

מיד לאחר שידור הקטע נדהם דרעי ומיהר לצלצל ל'חדשות 2', להביע את מחאתו ותגובתו על הדברים השקריים והמסולפים.

במהלך המהדורה המרכזית עם מרדכי לביא ברדיו 'קול חי', תקף דרעי את סילוף דבריו ואמר: "הספקתי לדבר עם חדשות ערוץ 2, אני מקווה שהם יהיו מספיק הוגנים ויכניסו את התגובה שלי", אמר דרעי ב'קול חי'. "מישהו שלח להם איזה שהוא קטע של עשר שניות מראיון של חצי שעה שנתתי לאנשי חב"ד. דיברתי שם באריכות על כל מיני נושאים ובין היתר בנושא העובדים הזרים.

דרעי הדגיש: "אמרתי שאני מאוד תומך במאבק שמנהל משרד הפנים ושהממשלה מנהלת, גם בגבול המצרי וגם בנושא העובדים הזרים, כי זו סכנה אסטרטגית למדינת ישראל. במילים הללו התבטאתי.

"ציינתי שאני לא רואה באופן מעשי איך מעלים ילדים למטוס, בגלל שראש הממשלה ואשתו לא יעמדו מול התמונות שיתפרסמו בכל העולם. אבל הוספתי באותה נשימה, שזה לא נורא, כי המאבק הוא שמכאן ולהבא ינהיגו מדיניות אמיתית של הגירה והקפדה מוחלטת שאין יותר נישואין, אין יותר ילדים, אלא באים לעבוד והולכים, כמו בכל מדינה מתוקנת", אמר דרעי.

בתום הראיון הביע דרעי חרטה על עצם קיום השיחה עם העיתונאי: "מצער אותי מה שעשו. אולי זה היה עונש שהתראיינתי לאתר האינטרנט ובאמת לא הייתי מודע לזה, הם לקחו קטע של עשר שניות שאמרתי שם ופרסמו את זה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}