כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

חוזר הביתה: אלי וינשטיין שוחרר בערבות של 10 מליון דולר • הפרטים

לאחר מעצר מתוקשר שארך 3 שבועות, חוזר אלי וינשטיין לביתו בליקווד • בני משפחתו הפקידו בקופת בית המשפט ערבות בסך 10 מליון דולר, ועל ויינשטיין הוטלו תנאים מגבילים רבים • בבית המשפט הבטיח ווינשטיין כי בסופו של יום יתברר כי ההר לא יוליד אפילו עכבר

חוזר הביתה: אלי וינשטיין שוחרר בערבות של 10 מליון דולר • הפרטים

האדמה הרועדת בעיירה השקטה ליקווד שבניו ג'רזי, טרם הספיקה לנוח מאז מעצרו המתוקשר של אחד מאילי ההון הגדולים בעיירה, והנגיד כבר חוזר לביתו, לאחר שבועות ארוכים של מעצר.

כזכור, לפני כשלושה שבועות נעצר הנגיד אלי ויינשטיין, ישראלי לשעבר, בחשד להנאת פונזי בסכום העלה על מאות מליוני דולרים. המעצר שנערך בשעות הבוקר המוקדמות, חולל סערה רבתי בעיירה השליוה, והנושא היחיד בו עסקו התושבים – רובם ככולם, אברכים בישיבת ליקווד, ובכוללים רבים שהקמו באזור – הוא המעצר המחריד.

אלא ששבועות עברו, והרשויות הפדרליות החליטו לשחרר את וינשטיין ממעצר, תמורת ערבות בסך 10 מליון דולר.

את הסכום העצום גייסו בני המשפחה, באמצעות משכון הנכסים שברשותם, ולאחר שהתשלום הופקד בקופת בית המשפט, שוחרר וינשטיין למעצר בית בליקווד.

לשם שחרורו נדרש וינשטיין להתחייב לעמוד בשורת מגבלות קשות שהטיל עליו בית המשפט. בין המגבלות: איסור יציאה מתחומי ניו ג'רזי, הפקדת דרכונו בבית המשפט, וחובת דיווח מידי יום לרשויות על מקום הימצאו.

עורך דינו של וינשטיין הצהיר בבית המשפט, כי אין כל חשש שמרשו יחליט להימלט בעקבות שחרורו למעצר בית, זאת בשל העובדה, כי ינשטיין ידע כבר תקופה ארוכה על החקירה המתנהלת מולו, ולא ניצל את המידע בכדי לברוח מתחומי ארה"ב. יצויין, כי יומיים לפני מעצרו, חזר וינשטיין מביקור בארץ ישראל, בה שהה לצורך עסקיו.

וינשטיין הביע במהלך החקירות את אמונו המוחלט בצדקתו, ואמר כי אין לו ספק כי בסופו של יום יתברר כי ההר הגדול שנבנה על גבו יוליד עכבר קטן ומבוהל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}